موضوعات داغ

تویوتا تویوتا GR86 مدل ۲۰۲۲ بدون رینگ آلومینیومی، صفحه نمایش و با صندلی پارچه ای عرضه می شود!

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

تویوتا به تازگی نسخه خیلی ساده‌ای از کوپه اسپورت GR86 به نام RC عرضه کرده که از چرخ‌های فولادی بهره می‌برد. البته دلیل فولادی بودن چرخ‌ها این است که قطعاً صاحبانش آن‌ها را تعویض خواهند کرد. اما صرف‌نظر از چرخ‌ها، غیرممکن است که RC را از سایر نسخه‌های این مدل تشخیص داد. حتی این مدل پایه دارای چراغ‌های جلوی LED و قاب‌های آینه مشکی براق است.

تویوتا GR86

اگرچه در کابین شاهد یک فضای خالی به جای سیستم صوتی هستیم، اما فضای داخلی این نسخه تفاوت چندانی با بقیه نسخه‌ها ندارد. البته RC دارای صندلی‌های چرمی یا تم دو-رنگ نسخه‌های گران‌تر نیست و برخی از امکانات مهم از جمله کروز کنترل را ندارد.

قیمت تویوتا GR86 RC حدوداً ۲۴،۵۰۰ دلار است. در مقایسه، قیمت تویوتا GR86 از ۲۷،۷۰۰ دلار شروع می‌شود که قطعاً امکانات بیشتری نسبت به RC دارد. مدل پایه برای آمریکا دارای چرخ‌های آلیاژهای ۱۷ اینچی، نمایشگر لمسی ۸ اینچی و شش اسپیکر است.

تویوتا دلیل این کار را اینطور بیان کرده که اکثر مشتریان این خودرو، افرادی هستند که قرار است خودرو را در افترمارکت تیون کنند و بسیاری از اجزای آن تغییر خواهد کرد و شاید فروش نسخه فول برای چنین افرادی بی معنا باشد. لذا سعی کرده در تمامی قسمت ها از پایه ای ترین آپشن ها استفاده کند تا چنین مشتریانی با صرف هزینه کمتر آن را خریداری و هر طور که مایل بودند در افترمارکت خودروی خود را تغییر دهند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد