موضوعات داغ

پلیس کریستیانو رونالدو را جریمه کرد، ناهار دورهمی منچستریونایتد گران تمام شد!

عکس مطلب اول

تاکنون با موقعیتی مواجه شده‌اید که هر چه می‌گردید جای پارک خالی پیدا نکرده و در نهایت خودروی خود را در هر فضای قابل‌دسترس متوقف کنید؟ این اتفاق برای کریستیانو رونالدو نیز افتاده است! این بازیکن محبوب چندی پیش رنج روور خود را نزدیک یک رستوران پارک کرد و جریمه شد!

کریستیانو رونالدو و هم‌تیمی‌هایش در منچستریونایتد قرار می‌گذارند تا ناهار خود را در رستوران Cibo در کنار یکدیگر میل کنند. کریس جای پارک خالی مناسبی پیدا نکرده و خودروی خود را در اولین فضای ممکن متوقف می‌کند. ولی وقتی به سمت خودروی لوکس خود بازمی‌گردد، با صحنه برگ جریمه روی شیشه جلو مواجه می‌شود.

ناهار دورهمی رونالدو و هم تیمی هایش

جالب است بدانید که برگه جریمه تنها عاید SUV بازیکن پرتغالی نشده بود. فرد بنتلی برزیلی هم که ماشین خود را درست در کنار رنج روور رونالدو پارک کرده بود، از قوانین پارکینگ تخطی کرده و با برگه جریمه مواجه شد.

زمانی که بحث لوکس بودن مطرح باشد، رونالدو بدون شک SUV خود را در معرض نمایش می‌گذارد. رنج روور او یک Sport SVR است که در سال 2016 به متعلقات رونالدو اضافه شد. این خودرو دارای موتور 5 لیتری 8 سیلندر با گیربکس اتوماتیک 8 سرعته ZF است.

رنج روور

قدرت موتور این رنج روور به 544 اسب بخار می‌رسد و گشتاور آن حدود 618 نیوتن متر است. با توجه به علاقه رونالدو به وسایل نقلیه قوی و قدرتمند، این ارقام بدون شک تجربه لذت بخشی از رانندگی را به این فوتبالیست پرطرفدار می‌بخشند.

شتاب رنج روور Sport SVR تنها در عرض 4.7 ثانیه از صفر به 100 می‌رسد و حداکثر سرعت آن برابر با 261 کیلومتر بر ساعت است.

بدیهی است که هم رونالدو و هم فرد می‌توانند هزینه جریمه خود را پرداخت کنند. ظاهراً نبود محل‌های کافی برای پارک خودرو یک معضل جهانی است و تنها به ایران محدود نمی‌شود. آیا بهتر نیست با افزودن پارکینگ‌های بیشتر، در وقت همه صرفه‌جویی کرد؟

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد