موضوعات داغ

خودروی فردا T5 در کارخانه فرداموتورز برای عاملیت های مجاز به نمایش گذاشته شد

عکس مطلب اول

در هفته‌ای كه گذشت صنعت خودرو ایران شاهد معرفی یك محصول جدید بود. فردا موتورز در مراسمی با حضور عاملیت‌های مجاز این شركت از محصول جدید خود پرده برداری كرد.

فردا موتورز پیش از این و طی مراحل مختلف از ورود كراس اووری جدید به سبد محصولات خود خبر داده بود. سرانجام چهارشنبه هفته گذشته در محل كارخانه این گروه خودروسازی در شهر سمنان گروهی از كاركنان و عاملیت‌های مجاز این خودروسازی شاهد رونمایی FMC T5 بودند.

از آنجاكه فرآیند تولید محصول جدید فردا موتورز آغاز شده است، طی این مراسم علاوه بر معرفی این محصول، عاملیت‌های مجاز فردا موتورز از خط تولید این خودروسازی نیز بازدید كرده و در انتها FMC T5 را در محوطه تست كارخانه، بررسی كردند.

فردا T5

در این مراسم مدیران فردا موتورز از اعلام قیمت و آغاز برنامه فروش این محصول همزمان با رونمایی عمومی FMC T5 خبر دادند.

لازم به یادآوری است كه طبق كاتالوگ منتشر شده از سوی فردا موتورز، فردا T5 از موتور 1.5 لیتر توربوشارژر میتسوبیشی قدرت می گیرد و از امكاناتی نظیر سقف پانورامای قابل تنظیم برقی، 6 ایربگ، سیستم حفظ تعادل، ترمز ضدقفل، هشدار رانندگی بین خطوط، سیستم مولتی مدیا با مانیتور 12 اینچ لمسی HD و ... بهره می گیرد كه نشان از توان بالای این خودرو در رقابت با خودروهای روز و لوكس بازار دارد.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1400/9/8
کلا موتور 1.5 لیتری بیشتر ندارن 🤣
1400/9/9
باید بخاطر توربوشارژ حتما بنزین سوپر زد و گرنه با بنزین معمولی توربو خراب میشه / کلا برای خرید به صلاح نیست
1400/9/10
به این کار ندارم که خودروسازهای چینی چقدر پیشرفت کردن بحث خدمات پس از فروش هستش . الان فقط چری (ام وی ام) لیفان و جک و بعدش خودروهای چینی که توسط دو خودروساز بزرگ ما تولید میشن ارزش خرید دارن وگرنه بقیه که هیچ تو یه بیابون دره ای گیر کردی بیچاره هستی