موضوعات داغ

حضور خودروی FMC T5 فرداموتورز در دهمین نمایشگاه خودرو اردبیل

عکس مطلب اول

محل دائمی نمایشگاه های بین المللی اردبیل شاهد حضور جمعی از قطعه سازان و شركت‌های خودروساز در جدیدترین دوره نمایشگاه بین المللی خودرو، قطعات و صنایع وابسته این شهر بود. عاملیت كشاورز فردا موتورز به نمایندگی از این خودروسازی با حضور در نمایشگاه اردبیل محصولات این شركت را به نمایش گذاشت.

نهم آذر ماه سال جاری 31 واحد تولیدی از جمله فردا موتورز با حضور در اردبیل به نمایش محصولات خود در حوزه خودرو و قطعات یدكی پرداختند. در این نمایشگاه كه تا روز 12 آذر برپا بود خودروهای FMC 511 و FMC SX5 در معرض تماشای بازدیدكنندگان اردبیلی قرار گرفت.

FMC 511

محمدرضا آریان نژاد، مدیر بازاریابی فردا موتورز، با تاكید بر فعالیت این گروه خودروسازی در جهت رونق داخلی سازی گفت:

در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها، فردا موتورز با تمركز بر داخلی سازی خودرو و ایجاد تنوع در محصولات بازار خودرو برنامه حضور در نمایشگاه‌های داخلی را در دستور كار قرار داده و در برنامه های بازاریابی توجه ویژه‌ای به این موضوع شده است.

برنامه‌های پیش روی فردا موتورز با معرفی كراس‌اوور FMC T5 در روزهای آتی ادامه خواهد و به مرور با حضور در نمایشگاه‌های مشابه این رویداد به معرفی محصولات و تسهیل شرایط خرید برای متقاضیان می پردازیم.

نمایشگاه خودرو اردبیل

كراس‌اوور FMC T5 كه از موتور 1.5 لیتری توربوشارژر میتسوبیشی قدرت می گیرد و از امکاناتی نظیر سقف پانورامای قابل تنظیم برقی، 6 ایربگ، سیستم حفظ تعادل، ترمز ضدقفل، هشدار رانندگی بین خطوط، سیستم مولتی مدیا با مانیتور 12 اینچ لمسی HD و ... بهره می گیرد، در ریدادهای خودرویی پیش رو رقابتی جذاب در این سگمنت را به نمایش خواهد گذاشت.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1400/9/15
🤮