موضوعات داغ

دستگاه تصفیه هوا یسان، مناسب برای خودرو

عکس مطلب اول

اگر نگاهی به یک سال و نیم اخیر بیاندازیم، شاید پاندمی کووید-19 برجسته ترین موضوع این مدت باشد. ویروسی که همه گیری آن روزانه جان هزاران نفر را در سراسر دنیا می گرفت و این دلیلی بود تا دانشمندان به سرعت به دنبال راه حلی برای این از بین بردن این پاندمی باشند.

حال پس از گذشت ماه ها، راهکار های مختلفی در جهت درمان و پیشگیری از ابتلا به بیماری های تنفسی ویروسی از جمله کرونا ارائه شده که استفاده از دستگاه تصفیه کننده هوا یکی از این راه حل هاست.

آلودگی هوا خطرات بسیار گوناگونی را برای ما داشته است. استفاده از دستگاه تصفیه هوا با کیفیت به عنوان یکی از مهمترین راهکارهای مقابله با آلودگی هوا به شمار می رود؛ برخی از مصرف کنندگان که می خواهند راهکاری مطمئن را به منظور بهبود کیفیت هوا به کار بگیرند، کاربرد دستگاه‌های تصفیه هوا و ضدعفونی کننده هوا را با هم یکسان می‌دانند، اما این دو دستگاه کاربردهای متفاوتی باهم دارند.

دستگاه تصفیه هوا موجب پاکسازی هوا و حذف آلاینده ها خواهد شد و دستگاه اکسیژن ساز سبب افزایش میزان غلظت اکسیژن هوا می‌شود .این دستگاه کاربردهای خاص و پزشکی دارد و معمولاً در بیمارستانها و خانه‌های که بیماران با مشکلات تنفسی دارند مورد استفاده قرار می گیرد. دستگاه تصفیه هوا ویروس کش نیز نام دیگر دستگاه تصفیه هوا است که موجب از بین بردن ویروس ها می شود.

یکی از بهترین دستگاهها برای خودروهایی که آپشن تصفیه هوا ندارند، دستگاه Y20 شرکت یسان است که دارای باتری است و بصورت پرتابل و قابل شارژ است. این دستگاه در مدت زمان کمی هوای داخل خودرو را تصفیه و ضدعفونی میکند.

برای مشاهده شرایط خرید و قیمت دستگاه تصفیه هوا و ضد عفونی کنننده یسان می توانید به لینک زیر مراجعه کنید:

خرید دستگاه تصفیه و ضدعفونی کننده هوا یسان

Y20 بهترین راهکار تصفیه و ضدعفونی هوای خودرو

آلاینده های زیادی در محیط های بسته و فضاهای پوشیده وجود دارند. عوامل مختلفی از جمله شوینده ها، ویروس ها، رنگ ها و غیره این آلاینده ها را ایجاد می کنند. اگر این ذرات و آلاینده ها وارد بدن انسان شوند قطعاً خطرات بسیار زیادی را برای سلامتی ما خواهند داشت و به همین جهت برای حذف این آلاینده ها باید اقدامات جدی از جمله خرید دستگاه تصفیه هوا صورت بگیرد تا موجب بهبود کیفیت هوای محیط گردد.

شاید فکر کنید افرادی که در سلامت کامل هستند نیازی به استفاده از دستگاه تصفیه هوا نداشته‌ باشند اما این تفکر اشتباه بوده و ممکن است آلودگی هوا در دراز مدت سبب ایجاد بیماری‌های خطرناک گردد . با وجود اینکه ما ساعت های طولانی را در محیط های بسته همچون محل کار می‌گذرانیم باید روش‌های مقابله با اثرات مخرب و زیان آور آلودگی هوا را به کار بگیریم.

برای اینکه کیفیت مناسب هوای محیط را تضمین کنیم نیاز به استفاده از دستگاه تصفیه هوا خوب داریم؛ در واقع وقتی که ما در محیطی با هوای سالم حضور پیدا کنیم ریسک مبتلا شدن به بیماری های تنفسی کاسته خواهد شد و قطعا زمانی که ما با حجم آلاینده های کمتری در طول روز روبرو باشیم از سلامت بیش تری برخوردار خواهیم بود.

استفاده از دستگاه تصفیه هوا و ضدعفونی کننده هوا که متعلق به شرکت های معتبرو شناخته شده نباشد ممکن است سلامت شما را به خطر بیاندازد.

دستگاه Y20 یسان

اهمیت استفاده از تکنولوژی پلاسمای سرد در دستگاه های تصفیه هوا

دستگاه های تصفیه هوا و ضدعفونی کننده که دارای فیلترهای فعال یا اکتیو (فیلتر سل پلاسمای سرد) و فیلترهای غیرفعال (فیلتر ماورا بنفش یا فتوکاتالیستی) می باشند ؛ آلاینده های بیولوژیک نظیر ویروس ها، قارچ ها، باکتری ها و.... را تا 99.9% می توانند از بین ببرند و موجب تمیزی هوا و ضدعفونی آن شوند.

دستگاه های تصفیه کننده و ضدعفونی کننده هوا که از بهترین نمونه ها هستند به کمک فناوری پلاسمای سرد کار می کنند که در چنین نمونه هایی، تولید اکسیژن تازه به واسطه تولید 5 نوع اکساید متفاوت انجام می شود.

انواع فیلتر دستگاه تصفیه هوا

فیلترهای دستگاه های تصفیه هوا شامل انواع مختلفی بوده که می توان به موارد زیر اشاره کرد:

فیلترماورابنفش

نانوفتوکاتالیستی

فیلترجی4

آشنایی با شرکت دانش بنیان یسان و محصولات این شرکت

شرکت پویا فن آوران یسان یک شرکت دانش بنیان است که توانسته به موفقیت های بزرگ و تجربه های موفق دست پیدا کند. این شرکت با سابقه ۱۵ ساله کاری خود اقدام به ارائه محصولات با کیفیت و مقرون به صرفه در خصوص دستگاه تصفیه هوا و ضدعفونی هوا کرده است.

این شرکت تمامی تلاش خود را به کار گرفته است تا رضایت مشتریان عزیز را به دست بیاورد؛ به همین جهت در مجموعه خود از متخصصین و کارشناسانی استفاده نموده که آشنا به فناوری پلاسمای سرد هستند و تمرکز ویژه ای را بر روی توسعه و تجاری سازی فناوری نانو نهاده اند.

همچنین برای دستگاه های تصفیه هوا و ضدعفونی کننده هوای ایروسان از جدیدترین و به روزترین تکنولوژی و فن آوری ها استفاده می کند تا محصولات آن ،مورد رضایت مشتری قرار بگیرد.

شرکت پویا فناوران یسان هم اکنون دارای چندین محصول دانش بنیان بوده و خوشبختانه خیلی سریع در حوزه دستگاه تصفیه هوا و ضدعفونی هوا و توسعه کمی و کیفی فناوری پلاسمای سرد به موفقیت رسیده است.

این شرکت دارای مجوزهای متعددی از قبیل مجوز CE اتحادیه اروپا، مجوز IMED وزارت بهداشت و درمان، مجوز وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، مجوز دانشگاه امیرکبیر و مجوز دانشگاه صنعتی اصفهان می باشد که شما با اطمینان بیشتری برای خرید دستگاه تصفیه هوا میتوانید اقدام کنید.

بورس دستگاه تصفیه هوا که توسط این شرکت ارائه می شود شامل خدمات پس از فروش می باشد که برای تمامی دستگاه های یسان تا یک سال به صورت رایگان و در نهایت تا 10 سال ارائه می گردد.

فناوری سل پلاسمای سرد به نوعی در دستگاه های یسان قرار داده شده که سل پلاسمای سرد را با آنالیز غلظت یونهای موجود در هوا خاموش و روشن مینماید به همین جهت شما به شکل دستی نمیتوانید این فرآیند خاموش/ روشن کردن را انجام بدهید. به منظور اطلاع دقیق از قیمت دستگاه تصفیه هوا به وب سایت شرکت یسان به نشانی https://yesontech.co/ مراجعه نمایید.

آدرس شرکت پویا فناوران یسان :

بزرگراه آزادگان، احمد آباد مستوفی، میدان پارسا، خیابان انقلاب، سازمان پژوهش های علمی صنعتی ایران (IROST)، سایت نانو، شرکت یسان

تلفن: 57416040-021

https://yesontech.co

این متن رپورتاژ آگهی است و خودروبانک دخالتی در محتوای آن ندارد

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد