موضوعات داغ

پارک نامناسب وین رونی دردسرساز شد، نوشتن الفاظ زشت بر روی لندروور 175 هزار پوندی

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

وین رونی کاپیتان و بازیکن سابق منچستریونایتد که در حال حاضر سرمربی تیم دربی کانتی است، به واسطه پارک کردن نامناسب لندروور خود خشم همسایه‌ها را برانگیخت. وین رونی پس از اتمام بازی تیمش، لندروور 175 هزار پوندی خود را در یک منطقه ممنوعه پارک کرد. همسایگان او نیز تصمیم گرفتند تا با نوشتن شعار و الفاظ رکیک، این کار او را پاسخ دهند.

وین رونی لندروور گران‌قیمت خود را در یکی از خیابان های پرستبری، جایی که بازار کریسمس چشایر برگزار می شد، رها کرد. این منطقه یک پیاده‌راه و بازارچه است تا بازدیدکنندگان بتوانند در آن پیاده بروند. وین آن شب برای جشن پس از پیروزی با چند تن از دوستانش بیرون رفت و تصمیم گرفت تا خودرو را در منطقه کلیسا پارک کند. سازمان دهندگانی که از بازارچه محافظت می کردند از او خواستند ماشین را جابجا کند، اما رونی قبول نکرد و پیاده شد.

اگرچه این مساله غیرمنطقی به نظر می رسد، اما محل سکونت وین کمتر از یک کیلومتر با این بخش فاصله دارد، بنابراین او می توانست لندروور خود را در مکان دیگری پارک کند اما تصمیم گرفت خودرو را در آنجا ترک کند. بنابراین همسایه ها وظیفه خود را برای پاسخ‌گویی به بی مسوولیتی رونی انجام دادند.

هنگامی که رونی به سمت لندروور خود بازگشت، اطراف آن را مخروط های ایمنی احاطه کرده بودند و روی شیشه جلوی خودرو نوشته بود: "پارک نکن"، این نوشته و موارد دیگر ظاهرا باعث شرمندگی بازیکن سابق منچستریونایتد شده است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد