موضوعات داغ

آیا تویوتا FJ کروزر برقی در راه است؟ پیش نمایشی از خودروهای آینده برقی تویوتا

عکس مطلب اول

این هفته اخبار بسیاری در مورد خودروهای برقی منتشر شده است. کمپانی تویوتا با معرفی چندین کانسپت خودروی برقی، آن‌هم به‌طور یکجا، همه را شگفت‌زده کرد. با اینکه جزئیات خاصی در مورد قدرت پیشرانه این خودروها در دسترس نیست، اما چند ماشین جالب برای معرفی مختصر در این مقاله انتخاب شده‌اند.

خودروهای اسپرت کوچکی در لیست محصولات جدید تویوتا مشاهده می‌شوند که ظاهراً جانشین MR2 هستند. همچنین یک پیکاپ در هفته اخیر معرفی شده که احتمالاً به شکل نسل بعدی تویوتا تاکوما (Tacoma) اشاره می‌کند. کانسپت EV کامپک کروزر نیز یک شاسی‌بلند سرسخت و محکم را به تصویر می‌کشد! اما موضوع اصلی، نمایش یک خودروی شاسی بلند برقی به نام Compact Cruiser EV است که چهره آن بسیار شبیه به خودروی تویوتا FJ کروزر است اما از نظر ابعاد کمی کوچک تر از آن به نظر می رسد. تویوتا هنوز هیچ اطلاعات بیشتری در مورد آن اعلام نکرده اما ممکن است در آینده نزدیک شاهد عرضه یک شاسی بلند تمام برقی با چهره ای مشابه این خودرو باشیم.

تویوتا FJ کروزر تمام برقی

تویوتا اعلام کرده که این خودرو تنها یک طراحی مفهومی است اما در ادامه گفته که ممکن است بعضی از این مدل های مفهومی (از جمله همین مدل Compact Cruiser EV) بزودی توسط تویوتا عرضه شوند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد