موضوعات داغ

شرایط فروش یواز پاتریوت اتوماتیک و یواز پیکاپ اتوماتیک توسط سروش دیزل اعلام شد + جدول

عکس مطلب اول

سروش دیزل چند ماهی است که چند محصول از برند یواز روسیه را در بازار ایران عرضه کرده است. خودروی یواز پاتریوت و یواز پیکاپ از خودروهایی بوده اند که در سبد محصولات این خودروساز خصوصی وجود داشتند اما حال سروش دیزل نسخه های اتوماتیک این دو محصول را نیز عرضه کرده است. یواز پاتریوت اتوماتیک و یواز پیکاپ اتوماتیک از دیماه 1400 توسط سروش دیزل عرضه شده و باید آنها را جزو ارزان ترین خودروهای شاسی مستقل با گیربکس اتوماتیک بازار خودرو ایران بدانیم.

یواز پاتریوت اتوماتیک از نظر ظاهری تفاوتی با نسخه دنده ای ندارد و تنها جلوپنجره این خودرو به صورت کامل به رنگ مشکی رنگ درآمده است. اما روی این خودرو یک گیربکس 6 سرعته خودکار ساخت شرکت پانچ است که با کد 6L50 روی این خودرو نصب شده است.

در زیر می توانید قیمت قطعی یواز پاتریوت اتوماتیک و یواز پیکاپ اتوماتیک را ببینید.

شرایط فروش یواز پاتریوت اتوماتیک

شرایط فروش یواز پاتریوت اتوماتیک

نظرات کاربران

7 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1400/10/20
اینو ۵۰۰و۵۵۰اگه بدن شاید بتونه بفروشه وگرنه کدوم ادم عاقلی پول دزدی شم داشته باشه ب این اشغال میده
1400/10/25
میخواهم از این ماشین بخرم چرا برای خودرو های ایرانی و چینی بی کیفیت راضی هستیم پول بدیم ولی برای روسی نه
1400/10/20
با این میانگین درامد،یه میلیارد ماشین روسی و چینی!!!!
بیچاره ملت
1400/10/21
سلام - واقعا هر چی هم که باشه ارزش خرید نداره ...
البته الان هم عمده ترین مشتریش نیروی انتظامی و محیط زیست و منابع طبیعی و غیره هست و به نوعی برای تامین ابزار کار اون گروه وارد شده به کشور - حالا در کنارش گفتن یه تلاش کنیم بلکه فروش شخصی هم داشتیم .
1400/10/26
والا بعید بدونم همین ارگان هام بگیرن ، من جای این ارگان ها بودم برای سازمان منابع طبیعی و سازمان امور عشایر ایران و محیط زیست و ... با وزارت دفاع قرارداد خودرو های نظامی که درست میکنن رو برای این ادارات میگیرفتم که هم برای راه های سخت و از نوع دیزل آنها استفاده میکردم چون این خودرو ها که دارن جوابگو آن عزیزان نیست باید یکم فکر کرد چه نوع خودرویی کجا بکار ببرن
1400/10/26
یه آشغال گرون دیگه . نصف این ناشینای وارداتی یا موتورش کم بازده است یا ۱.۵ لیتری توربو شارژ که هزار تا مشکل خواهد داشت .
1400/10/26
یه کاری مکینن که برای همین آشغال مردم صف بکشن