موضوعات داغ

نتایج تست جک JS6 در تست تصادف CNCAP - موفقیت با 5 ستاره ایمنی

عکس مطلب اول

سال 2018 خودروسازی جک (JAC) با همکاری خودروسازی سئات (Seat) برند جدیدی با نام سول (SOL) را به بازار چین، معرفی کرد. این برند، در واقع محصولات جک را با ظاهری جذاب‌تر و با آپشن‌هایی بیشتر و البته با قیمتی گران‌تر، در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. سال 2021، چینی‌ها نحوه نوشتاری SOL را به SEHOL تغییر دادند.

یکی از جدیدترین محصولات برند سول، کراس‌اوری با نام QX است که در واقع همان جک S5 است ولی با فیس‌لیفتی بسیار سنگین و هوشمندانه. هوشمندانه به این دلیل که طراحان جک، دقت بسیاری کرده‌اند تا ظاهر کراس‌اور سول QX، شباهت زیادی به کراس‌اور سول X4 داشته باشد. اگر نامگذاری این خودروها، باعث سردرگمی شما شده، بهتر است از نام بین‌المللی آنها استفاده کنیم. سول X4 در بازارهای صادراتی، با نام جک JS4 شناخته می‌شود و سول QX نیز با نام جک JS6 در بازار جهانی به فروش می‌رسد.

جک JS6 فقط در تیپ 300T قابل خریداری است یعنی تنها با موتور 1.5 لیتری توربوشارژ فروخته می‌شود که حدود 184 اسب‌بخار و 300 نیوتن‌متر را با گیربکس 6 دنده دوکلاچه، به چرخ جلو می‌فرستد. قیمت این خودرو در مدل 2022 حدود 20 هزار دلار در بازار چین است.

جک JS6

جک برای آنکه خیال مشتریان این محصول جدیدش را راحت کند، نتایج تست تصادف آنرا در موسسه ایمنی C-NCAP بتازگی منتشر کرده است. جک JS6 در تست ایمنی سرنشینان، امتیاز 95% را گرفته است. تست عابر پیاده را با امتیاز 77% گذرانده و در تست تجهیزات ایمنی نیز با امتیاز 96% سربلند از آزمون‌های تصادف، بیرون آمده است. طبق اطلاعات منتشر شده از سوی C-NCAP، کراس‌اور جدید جک JS6 توانسته 5 ستاره کامل را از این موسسه ایمنی، دریافت کند.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1400/10/22
عجب طراحی مدرن و جسورانه ای . میتونه جایگزینی خوبی برای جک اس 5 در کرمان موتور باشه .