موضوعات داغ

آپدیت خودروهای کوپا توسط ریگان خودرو، بالابردن شتاب در کنار کاهش مصرف سوخت

عکس مطلب اول

با آغاز سال ۱۳۹۷ و عرضه پر رقابت خودروهای وارداتی، نیاز به حضور خودرویی در سطح کیفی بالا و طراحی مناسب احساس می‌شد که در این ایام خودرویی جدید به نام کوپا از گروه ریگان خودرو وارد بازار شد.

کوپا T210 محصولی از ریگان خودرو است که نسخه کوپه از کراس‌اوور چینی زوتی T600 Coupe محسوب می‌شود. این خودرو یکی از پرآپشن‌ترین محصولات چینی بازار در زمان عرضه محسوب می‌شد. اگرچه ریگان خودرو با حواشی بسیاری پس از عرضه کوپا مواجه شد، اما در هر صورت تعداد قابل توجهی از این خودرو تحویل مشتریان شده و هم‌اکنون در سطح کشور در حال تردد هستند.

آپدیت خودروهای کوپا

پس از حضور این خودرو و فروش محدود در بازار کشور، شاهد برخی مشکلات عملکردی در این خودرو بودیم که می‌توان به نسبت بالای مصرف سوخت و آسیب‌هایی مشاهده شده در منیفولد دود خروجی و آلایندگی به نسبت بالا و ... نام برد که البته کیفیت پایین بنزین موجود در کشور مقصر اصلی این مشکلات است.

در این راستا متخصصانی در شرکت ریگان خودرو اقدام به بررسی این مشکل کرده‌اند و اگرچه کمی دیر، اما بالاخره آپدیتی را ارایه داده‌اند که می‌تواند این مشکلات را برطرف کند. تغییراتی که ریگان خودرو روی خودروهای کوپا برای رفع این مشکلات انجام می دهد، آپدیت‌هایی نظیر سیستم ECU و یا تغییر شاخص در معیار آلایندگی خودرو بر اساس شرایط فعلی است و همچنین تغییراتی مکانیکی در موتور نیز انجام می شود تا راندمان پیشرانه افزایش پیدا کند.

ارتقاء عملکرد خودروهای کوپا

جالب است بدانید که در حال حاضر بیش از 100 خودروی کوپا توسط ریگان خودرو آپدیت شده که باعث شده به میزان 50 درصد آلودگی مونواکسید کربن کمتر شود و همچنین راندمان موتور در شتاب گیری بالاتر و همچنین مصرف سوخت کاهش یابد.

اگر شما نیز صاحب خودروی کوپا هستید، می‌توانید بدون مشکل در گارانتی این آپدیت را روی خودروی خود انجام دهید تا عملکرد خودروی خود را بهینه‌تر کنید.

اخیراً اعلام کرده بودیم که به غیر از مرکز خدمات پس از فروش مرکزی شرکت ریگان خودرو، یک مرکز خدمات در شرق تهران (آجودانیه) نیز دایر شده و همچنین در استان گلستان (گرگان) یک مرکز دیگر برای ارایه خدمات به خودروهای کوپا آماده ارایه این خدمات به دارندگان این خودرو است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد