موضوعات داغ

تویوتا C-HR بدترین خودرو از نظر میزان رضایت مشتریان شد

عکس مطلب اول

مجله Consumer Reports به طور منظم نظرسنجی‌هایی را بین مالکین خودروها برگزار می‌کند تا اطلاعات مختلفی را درباره رضایت مندی مشتری ها در مورد هر خودرو به دست آورد. این مجله اخیراً فهرست 10 خودرو را منتشر کرده که از نظر میزان رضایت مشتری کمترین امتیاز را به دست آوردند. تویوتا C-HR با کسب امتیاز تنها 29 درصد، در صدر جدول بدترین‌ها قرار گرفته است.

کیا سراتو

این نتایج برای 300 هزار خودروی مختلف به دست آمده و طیف وسیعی از معیارها را در برمی‌گیرد. در اینجا باید خاطرنشان کنیم که نداشتن رضایت کافی لزوماً به معنای عملکرد ضعیف و اطمینان پایین نسبت به خودرو نیست، اما در برخی مواقع می‌تواند به عنوان یک عامل تعیین‌کننده در نظر گرفته شود.

اینفینیتی QX50

اسامی 10 خودرو با کمترین میزان رضایت را در فهرست زیر مشاهده می‌کنید. جالب اینجاست که به جز کیا فورته (سراتو)، تمام خودروهای موجود در این فهرست از برندهای ژاپنی و آمریکایی هستند. نکته جالب دیگر آنکه خودروهای بالای لیست تقریباً امتیاز یکسانی دارند، اما هر چه پایین‌تر می‌رویم فاصله امتیازها نیز بیشتر و بیشتر می‌شود. ناگفته نماند که امتیاز نوشته‌شده در مقابل هر خودرو در واقع بیانگر درصد افرادی است که مایل به خرید مجدد آن هستند.

خودروامتیاز (درصد)رتبه
کیا فورته4710
کادیلاک XT4479
جیپ رنگید468
جیپ کامپس467
اینفینیتی QX50466
نیسان روگ اسپرت425
اینفینیتی Q50404
شورلت تراکس373
فورد اکواسپرت302
تویوتا C-HR291

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد