موضوعات داغ

فیس جدید فیدلیتی معرفی شد؛ جتور X70 مدل 2022 با تغییرات ظاهری

عکس مطلب اول

جتور X70 که نسخه دیگری از آن در بازار ایران با نام فیدلیتی پرایم فروخته می‌شود، برای مدل 2022 خود، فیس‌لیفت تازه‌ای داشته است. خودروسازی چری، برای فیس جدید این خودرو، تمام تلاش خود را به خرج داده است تا محصول تازه‌اش، با الهام از سایر اعضای خانواده جتور، شکل بگیرد. به عنوان مثال، جلوپنجره جدید X70 نیوفیس،کاملا براساس جلوپنجره مدل‌های گران‌تر این خانواده، یعنی جتور X90 طراحی شده است. از طرف دیگر، سپرهای جدید جتور X70 نیوفیس نیز دقیقا مشابه جتور X70 Coupe شده و به همین دلیل نیز، چهره اسپرت‌تری به خودرو بخشیده است. در نمای جانبی جتور X70 نیوفیس، تغییری رخ نداده است اما رینگ‌های 18 اینچی آن، مجددا طراحی شده‌اند و کاملا جدیدند.

جتور X70 مدل 2022

در نمای عقب خودرو، می‌بینیم که سپر تغییر کرده و خروجی هوای فیک، در طرفین سپر عقب اضافه شده است. البته از آنجایی که ورودی هوای تعبیه شده در طرفین سپر جلو نیز فیک هستند و صرفا جنبه تزئینی دارند، جای تعجبی ندارد. تغییر دیگری که در نمای عقبی جتور X70 نیوفیس می‌بینیم، سراگزوزهایی است که حالت دایره‌ای شکل پیدا کرده‌اند. اما اگر خوب به سراگزوزها دقت کنید، خواهید دید که این خودرو فقط دو خروجی اگزوز دارد؛ یکی در سمت راست سپر و دیگری در سمت چپ سپر. پس چرا ما، چهار خروجی اگزوز می‌بینیم؟ چیزی نیست؛ آن دوتای دیگر هم فیک هستند! به عبارت بهتر، این خودرو، فقط دو خروجی اگزوز دارد.

جتور X70 مدل 2022

در کابین جتور X70 مدل 2022، خودروسازی چری، فقط چند تغییر ساده را اعمال کرده و کلیات کابین (مانند غربیلک فرمان با طراحی دی‌کات، صفحه کیلومتر تمام دیجیتال و مانیتور 12.3 اینچی بالای داشبورد) را دست نخورده باقی گذاشته است. یکی از این تغییرات، طرح جدید برای روکش چرم صندلی‌هاست. تغییر دیگر، مربوط به طراحی دوباره کنسول مرکزی است و می‌بینید که هم اهرم دنده و هم دکمه‌های اطراف اهرم دنده، طراحی تازه‌ای دارند. در کنار این‌ها، خودروسازی چری، طراحی رودری‌ها را هم تغییر داده است.

در بخش فنی، خودروسازی چری، هیچ تغییری در مشخصات جتور X70 نیوفیس، نداده است. بنابراین خریداران مدل 2022 آن، یا می‌توانند موتور 1.5 لیتری توربو با قدرت تقریبی 156 اسب‌بخار را سفارش دهند که با گیربکس 6 دنده دستی یا 6 دنده دوکلاچه فروخته می‌شود. یا می‌توانند موتور 1.6 لیتری توربو با قدرت تقریبی 197 اسب‌بخار را سفارش دهند که فقط با گیربکس 7 دنده دوکلاچه اتومات، عرضه می‌شود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد