موضوعات داغ

فیلم خط تولید تویوتا پرادو را ببینید + فیلم

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

تویوتا لندکروزر پرادو یا تویوتا پرادو، از سال 1985 به عنوان نسخه کوچکتر و ارزان‌تر تویوتا لندکروزر در بازار جهانی حضور دارد. نسل چهارم این خودرو که براساس تویوتا لندکروزر سری 200 ساخته شده است، از سال 2009 تاکنون در بازار ایران و جهان حضور دارد. تویوتا پرادو در سایت‌های مختلفی به تولید می‌رسد و براساس مکانی که در آن تولید شده است، برچسب قیمت می‌خورد. برای مثال نسخه‌هایی از تویوتا پرادو که در ژاپن تولید می‌شوند، از قیمت بیشتری نسبت به باقی نسخه‌ها برخوردار هستند.

مشهورترین خط تولید تویوتا پرادو در استان تاکائوکا ژاپن قرار دارد که سایر مدل‌های آفرودی همچون تویوتا راو 4 نیز در همین مکان تولید می‌شوند. کارخانه دیگر تویوتا در استان تسوسومی نیز تویوتا پرادو را در تعداد محدود تولید می‌کند.

اما تویوتا پرادو در کارخانه‌های فرامرزی نیز مونتاژ می‌شود. برای مثال شریک چینی تویوتا موسوم به Sichuan FAV Toyota Motors Co، پرادو را در دو تیپ VX و GX به تولید می‌رساند. چندین سال است که یک شرکت واقع در شرق دور فدراسیون روسیه نیز اتاق قدیمی تویوتا پرادو را تولید می‌کند.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1400/11/13
این تصاویر مربوط به روسیه هست درحال مونتاژهستن!
عنوان ایراد داره!
ما همه چیمون باید به باقی چیزامون بیاد ، اگر مشخص بشه پردوهای داخلی هم نسخه روسی بودن اصلا جای تعجبی نداره : |
1400/11/13
با سپاس از جناب قانعی بابت این کلیپ زیبا ویدئویی.اگر امکان دارد کلیپ ساخت و تولید دیگر ساخته های شرکت تویوتا از جمله لندکروز اتاق جدید300 LC و 4RUNNER و پیکاپ تاندرا را هم در سایت بارگذاری نمایید.