موضوعات داغ

سفر فردا موتورز با T5 به قزوين و كرمان

عکس مطلب اول

فردا موتورز در ادامه برنامه معرفي برند خود در شهرهاي مختلف، اين بار با حضور در 2 رويداد مهم استاني در قزوين و كرمان به معرفي تازه‌ترين محصولش، FMC T5، پرداخت.

فردا موتورز، توليد و عرضه كننده خودروهاي FMC SX5 و ،FMC 511 كه اين روزها از كراس اوور FMC T5 نيز رونمايي كرده است، در ادامه برنامه معرفي برند و محصولات خود در استان‌هاي مختلف، اين بار رهسپار شهرهاي قزوين و كرمان شد.

پيش از اين علاقمندان به صنعت خودرو در شهرهاي اردبيل و اروميه در نمايشگاه هاي تخصصي صنعت خودرو با محصولات فردا موتورز آشنا شده و امكان خريد اين خودروها با شرايط نمايشگاهي را داشتند. اين روزها نيز همزمان با برپايي دو نمايشگاه خودرو، قطعات و صنايع وابسته در شهرهاي قزوين و كرمان،‌اين امكان براي ساكنين اين دو شهر فراهم شده است.

گروه خودروسازي فردا كه در دهمين نمايشگاه خودرو، قطعات و صنايع وابسته كرمان و سيزدهمين نمايشگاه خودرو، لوازم يدكي و قطعات وابسته قزوين همراه با عامليت هاي دليلي و كوشيار حاضر شده است، جديدترين محصول خود يعني كراس‌اوور FMC T5 كه به تازگي رونمايي شده را نيز به نمايش درخواهد آورد. علاقمندان علاوه بر آشنايي با سبد كامل محصولات فرداموتورز در اين رويدادهاي خودرويي مي‌توانند از طرح‌هاي جذاب ويژه نمايشگاه براي خريد محصولات بهره‌مند شوند.

لازم به ذكر است نمايشگاه خودرو قزوين از 11 لغايت 15 بهمن در محل دائمي نمايشگاه‌هاي بين‌المللي قزوين پذيراي علاقمندان است و خودرودوستان كرماني نيز مي توانند از تاريخ 12 تا 15بهمن ماه در سالن خواجوي كرماني مركز نمايشگاه هاي اين شهر محصولات فرداموتورز و ديگر فعالان صنعت خودرو ديدن كنند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد