موضوعات داغ

پیکاپ ریچ 6 نسخه آفرودی معرفی شد، وقتی چینی ها جذاب می شوند!

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

در حالی که هیچ خبری از عرضه نسل جدید پیکاپ ریچ توسط سایپا و شرکت‌های زیرمجموعه آن به بازار ایران مخابره نمی‌شود، این پیکاپ چینی در حال گسترش بازار خود به مناطق جدیدی از دنیا است. دانگ فنگ تصمیم گرفته است تا نسخه آفرودی ریچ 6 را برای عرضه به بازار مکزیک آماده کند و به نبرد با دو حریف هموطن خود برود. پیش از این دو پیکاپ از برندهای چانگان و گریت وال به بازار مکزیک راه یافته‌اند و دانگ فنگ ریچ 6 سومین پیکاپ آفرودی چینی است که وارد این کشور در آمریکای لاتین می‌شود.

استفاده هوشمندانه دانگ فنگ از همکاری خود با نیسان و تبلیغ محصول خود به عنوان یک نیسان چینی، تاثیر شگرفی بر جلب توجه مخاطبان در کشورهای در حال توسعه داشته است. دانگ فنگ ریچ 6 نیز در سایت مشترک دانگ فنگ و نیسان در چین با نام ژنگژو نیسان ساخته می‌شود و همین مساله باعث افزایش اعتماد مشتریان به این پیکاپ چینی شده است.

نسل جدید دانگ فنگ ریچ براساس پلتفرم نیسان NP300 ساخته شده است و اشتراکات فراوانی با پیکاپ نیسان دارد. این پیکاپ آفرودی ابعاد بیرونی و قابلیت‌های مدل سنتی را با طول 5290 میلی‌متر، عرض 1850 میلی‌متر و فاصله بین دو محور 3150 میلی‌متر حفظ کرده و 800 کیلوگرم ظرفیت بار را همچنان ارائه می‌دهد. تنها تفاوت ریچ 6 با مدل قبلی، افزایش 20 میلیمتری ارتفاع از سطح زمین است.

دانگ فنگ ریچ 6

زیر کاپوت دانگ فنگ ریچ 6 یک پیشرانه توربودیزل 2.3 لیتری از نیسان قرار دارد که حداکثر 163 اسب‌بخار قدرت و 379 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. گیربکس اتوماتیک هشت سرعته ZF نیز وظیفه انتقال قدرت به چرخ‌ها را در پیکاپ ریچ بر عهده دارد. حالت های 2H، 4H و 4L در این پیکاپ قابل دسترسی هستند.

صندلی‌های چرمی و سیستم صوتی به همراه نمایشگر 8 اینچی لمسی از جمله تجهیزات استاندارد ریچ 6 هستند. مشتریان مکزیکی می‌توانند نسخه آفرودی این خودرو را با پرداخت بهایی بیشتر خریداری کنند و در ازای آن این موارد را تحویل بگیرند: فنرهای بزرگتر و قوی تر، فاصله 220 میلی متری از سطح زمین، روکش پلاستیکی جلوپنجره و گلگیرها، پله های جانبی به صورت استاندارد، قلاب های سقفی طولی و رینگ‌های 17 اینچی با لاستیک های AT از برند جی تی.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1400/11/20
پیکاپ ریچ موجود در بازار کشور
یعنی از رده خارج می‌باشد؟