موضوعات داغ

گیربکس فیدلیتی پرایم به مدل دوکلاچه تر تبدیل خواهد شد

عکس مطلب اول

همزمان با تحویل خودروی فیدلیتی توسط گروه بهمن در سال جاری، یک مشکل گریبان مشتریان را گرفت. مشکل داغ شدن گیربکس دوکلاچه خشک فیدلیتی که باعث شد این خودروساز فیلم های آموزشی را برای چگونگی کار با این گیربکس منتشر کند تا کمتر شاهد مراجعه مشتریان به دلیل این مشکل باشد.

قبلاً نیز چنین مشکلی در چری تیگو 7 مدیران خودرو دیده شده بود. خودرویی که از نظر گیربکس و پیشرانه کاملاً مشابه فیدلیتی است و از قبل نیز می توانستیم بروز چنین مشکلی را در شهرهای بزرگ و پرترافیکی مانند تهران حدس بزنیم.

اگرچه این مشکل یک راه حل بسیار ساده و آن هم خلاص کردن گیربکس در ترافیک های سنگین دارد، اما گروه بهمن اعلام کرده که قصد دارد فیدلیتی پرایم را از سال آینده (1401) با گیربکس دوکلاچه تر روانه بازار کند تا دیگر این مشکل بروز پیدا نکند.

نکته قابل ذکر دیگر، عرضه خودروی فیدلیتی پرستیژ با گیربکس دوکلاچه تر است و با این اوصاف دیگر باید گفت که گروه بهمن کل صورت مسئله مشکل داغ شدن گیربکس ها را در این خودرو پاک خواهد کرد.

نظرات کاربران

7 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1400/12/4
بهمن موتور از ابتدا با این گیربگس دوکلاچه تر فیدلیتی رو تولید میکرد
اگر فیدلیتی پرستیژ و دیگنیتی پرستیژ رو بهمن موتور تولید و روانه بازار بکند
مدلهای پرایم دو محصول افت قیمت وحشتناکی پیدا میکنه و دیگه کسی اونهارو نمیخره
1400/12/4
همیشه مدل های بالاتر با امکانات بیشتر و مشخصات بهتر وجود داشتند از نظر من این یک چیز خوبیه که توع بره بالا ولی من مطمئنم با این شرایط دلالی حاکم بر کشور بیان قیمتشون بالای 1 میلیارده و به اندازه اینها ازشون استقبال نمیشه
1400/12/4
با سلام
کاش دیگنیتی رو هم از دست جعبه دنده cvt حال به هم زن خلاص می کردند.
1400/12/5
مدل پرستیژ at شش سرعته داره
1400/12/4
بهتره کلا صورت مسئله رو پاک کنه واین اسباب بازیها رو نیاره
1400/12/11
بهتره کلا خوشت نمیاد نظر ندی تا اینکه به سلیقه بقیه توهین کنی
1400/12/20
به امید روزی که بشه خودرو بنز و BMW و بقیه خودرو های روز دنیا رو به قیمت کارخانه و بدون دلال بازی و با گارانتی و خدمات پس از فروش جهانی خریداری کرد.لیاقت ایرانی همیشه بالاتر از این حرفاست