موضوعات داغ

خودروی اسپانیایی عجیبی تنها در 24 دستگاه با قیمت 1.8 میلیون دلار عرضه شد!

عکس مطلب اول

نخستین خودروی هیسپانو سوئیزا کارمن بولونیه به خاک آمریکا رسید و به مایکل فاکس، کلکسیونر مشهور خودرو تحویل داده شد. این سوپرخودروی برقی به رنگ بنفش است که با سایر خودروهای موجود در گاراژ فاکس همخوانی دارد.

بدنه ماشین از جنس فیبر کربنی بوده که به وسیله یک لایه آلوتکس پوشانده شده است. بدین ترتیب می‌توان بافت کربنی را زیر یک سایه بنفش مشاهده کرد. به منظور تقویت رنگ، نوارهای سفیدرنگ ظریف و باریکی در طرفین خودرو کشیده شده‌اند. کارمن بولونیه روی چهار رینگ آلومینیومی صیقلی سوار است که هماهنگی خوبی با رنگ بنفش دارد.

درون کابین، همه‌چیز به رنگ سفید است، اما تجهیزات ظریفی همچون پنل های درب و کمربندها با بنفش رنگ‌آمیزی شده‌اند. به علاوه، تمام دوخت و دوزهای انجام‌شده در کابین نیز به رنگ بنفش هستند.

درون کابین کارمن بولونیه

از رنگ فوق‌العاده بنفش که بگذریم، خودروی برقی هیسپانو سوئیزا کارمن بولونیه از مشخصات فنی عالی برخوردار است. موتور هیسپانو سوئیزا کارمن 2019 می‌تواند قدرتی معادل با 1006 اسب بخار تولید کند. ولی نسخه بولونیه که در سال 2020 عرضه شد، قادر به تولید 1114 اسب بخار است. شتاب این ماشین تنها در عرض 2.6 ثانیه از صفر به صد می‌رسد. اجزای مختلفی همچون سیستم تعلیق اصلاح‌شده، زیرشاسی جدید و سقف کربنی باعث شده تا وزن بولونیه تقریبا 60 کیلوگرم سبک‌تر از مدل معمولی شود.

نمای مقابل کارمن بولونیه

سیستم برقی خودرو شامل پک باتری لیتیوم یونی پلیمری 80 کیلووات ساعتی می‌شود که در صورت شارژ کامل قادر به پیمودن مسافتی حدود 400 کیلومتر است.

کمپانی اسپانیایی هیسپانو سوئیزا قصد دارد 19 نسخه کارمن معمولی و 5 نسخه بولونیه دیگر را تولید کند. کارمن بولونیه حدود 1.8 میلیون دلار قیمت دارد، ولی شرکت مشخص نکرده که سفارش فاکس چه هزینه‌ای را به مبلغ اصلی اضافه کرده است.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1400/12/20
من از این ماشین دارم و راضی نیستم