موضوعات داغ

خودروی FMC T5 با چه امکاناتی به بازار ایران عرضه خواهد شد؟

عکس مطلب اول

همانطورکه می دانید، فرداموتورز قصد دارد به زودی کراس اوور FMC T5 را روانه بازار کند. خودرویی که چند سالی است در بازارهای جهانی معرفی شده و حال با برند فردا قرار است به بازار پررقابت کراس اوور های جمع و جور شهری وارد شود. پیش تر خودروی FMC T5 را به صورت یک فیلم کامل مورد تست و بررسی قرار داده بودیم، اما در این مقاله قصد داریم نگاهی کامل تر به مشخصات و امکانات این خودرو داشته باشیم.

شاید با وارد شدن به کابین FMC T5 اولین و متفاوت ترین چیزی که به نظر می رسد، صفحه نمایش بزرگ عمودی وسط کابین است که در خودرویی در این رنج قیمت دیده نمی شود. صفحه نمایش 12 اینچی لمسی که بسیاری از تنظیمات خودرو را از داخل آن می توان انجام داد. به دلیل استفاده گسترده خودروهای تسلا از این مدل صفحه نمایش، به آن در بازار صفحه نمایش تسلایی می گویند!

اما FMC T5 به تجهیزات دیگری مثل سقف پانوراما، اتوهلد، سیستم هشدار بین خطوط، سیستم ورود بدون کلید و دکمه استارت، کروز کنترل، تنظیم برقی صندلی راننده در 8 جهت، گرمکن صندلی، آینه های جانبی تاشو برقی، دوربین دنده عقب، سنسور دنده عقب، پشت آمپر دیجیتالی 7 اینچی، ترمز پارک برقی نیز مجهز است.

از نظر ایمنی، FMC T5 به کیسه های هوای سرنشینان جلو و جانبی مجهز است و مجموعاً 6 کیسه هوا در کابین این خودرو بکار رفته است. همچنین سیستم های ترمز و پایداری مثل ESP و DSC و TCS و CBD روی FMC T5 نصب شده است.

استاندارد آلایندگی FMC T5 یورو 6 است و مصرف سوخت ترکیبی آن 7.8 لیتر در هر صد کیلومتر است.

حال باید منتظر بمانیم و ببینیم که قیمت FMC T5 از سوی فرداموتورز در چه رنجی اعلام خواهد شد که می تواند مشخص کننده شرایط موفقیت یا شکست آن در بازار باشد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد