موضوعات داغ

شگفت‌زده شدن سیلوستر استالونه، بازیگر هالیوود، از دیدن کانسپت جدید ولوو + فیلم

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

اگر بخواهید سیلوستر استالونه را حین رانندگی با یک خودرو تجسم کنید، احتمالاً او را پشت فرمان یک مرسدس بنز جی واگن یا یک خودروی خاص ایتالیایی مانند فراری 599 GTB تصور خواهید کرد که چند سال پیش یکی از آن‌ها را در اختیار داشت.

البته این ستاره هالیوودی طرفدار پروپاقرص شرکت تولیدکننده خودروهای برقی پولستار زیرمجموعه ولوو است. او به تازگی در رویدادی برای معرفی پولستار پرسپت شرکت کرد که به زودی به عنوان پرچمدار این شرکت با نام پولستار ۵ شناخته خواهد شد. استالونه به شدت از دیدن پرسپت شگفت‌زده شد و آن را یک اثر هنری خطاب کرد. طبیعتاً او هنوز با این خودرو رانندگی نکرده است، بنابراین فقط ظاهر آن را تحسین کرد.

در طی این رویداد، استالونه در حساب اینستاگرام خود اعلام کرد که محتواهای مرتبط بیشتری با پولستار منتشر خواهد کرد و سپس ویدیویی از بازدید خودش از کانسپت O2 منتشر کرد.

او حین تحسین طراحی بدنه و کابین این خودرو گفت: "این باورنکردنیه. این گامی به سوی آینده است و خوشبختانه آن‌ها مرا دعوت کرده‌اند تا آینده را ببینم! این خودرو واقعاً باشکوهه."

در طراحی O2 از پولستار پرسپت الهام ‌گرفته شده، حتی با وجود اینکه یکی از آن‌ها رودستر و یکی از آن‌ها یک فست‌بک چهاردر است. نکته جالب درباره کانسپت O2 این است که پهپاد سینمایی مخصوص خودش را دارد که پشت صندلی‌های عقب قرار می‌گیرد. متأسفانه استالونه این پهپاد را ندید تا شاهد واکنش او نسبت به آن باشیم.

طبق گفته پولستار، این پهپاد می‌تواند تا سرعت ۹۰ کیلومتر در ساعت به طور خودکار خودرو را دنبال کند، از آن فیلم بگیرد و به طور خودکار به خودرو برگردد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد