موضوعات داغ

تیگو 8 پرو فیس لیفت به زودی در بازار چین عرضه می‌شود

عکس مطلب اول

شرکت چری اخیرا تصاویری از خودرو Tiggo 8 Pro را در فضای آنلاین منتشر کرده است. این محصول سومین مدل از خانواده Tiggo 8 به حساب می‌آید و ماه مه روانه بازار می‌شود.

طراحی کلی این ماشین حالت تهاجمی‌تری نسبت به مدل‌های قبلی دارد. جلوپنجره بزرگ مشکی‌رنگ با شکل نامنظم که از دو طرف به چراغ‌های جلو می‌رسد، جلوه خشن‌تر و در عین حال عریض‌تری را به خودرو بخشیده است.

از طرف دیگر، ناحیه مه شکن و نوار کروم در قسمت جلو، ظرافت در طراحی را به خوبی نشان می‌دهد. مهم‌ترین تغییر در ظاهر تیگوی جدید، چراغ خوشامدگویی است که هنگام قفل یا باز شدن قفل ماشین، گرافیک جذابی را به نمایش می‌گذارد.

نمای عقب ماشین نیز از طراحی امروزی و مدرن پیروی می‌کند. چراغ‌های عقب به وسیله یک نوار نورانی به یکدیگر وصل شده‌اند. به علاوه، این خودرو دارای طراحی اگزوز دوطرفه است که در مجموع شامل 4 خروجی می‌شود. مارک خودرو نیز به سیستم چهار چرخ محرک اشاره می‌کند.

نمای عقب تیگو 8 پرو

و اما درون کابین تیگو 8 پرو به سادگی اومودا 5 بوده و با الگوی مینیمال مطابقت دارد. لیکن نمی‌توان چشم از دو نمایشگر بزرگ 12.3 اینچی روی داشبورد برداشت. یکی از این دو نمایشگر، مسئول نمایش سرعت خودرو، ADAS دینامیک، هدایت مسیر، تلفن و غیره است.

درون کابین چری تیگو 8 پرو

از لحاظ مشخصات فنی باید گفت که چری تیگو 8 پرو همانند مدل‌های قبلی (تیگو 8 پلاس) از ترکیب موتورهای 1.6 لیتری TGDI (با توان 197 اسب بخار) یا 2.0 لیتری TGDI (با توان 245 اسب بخار) با تزریق مستقیم و همین‌طور موتور هیبریدی DHT (326 اسب بخار) استفاده می‌کند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد