موضوعات داغ

رقص ایلان ماسک به مناسبت افتتاح کارخانه جدید تسلا در آلمان + فیلم

عکس مطلب اول

به مناسب افتتاح کارخانه جدید و طبق رسم دیرینه تسلا، ایلان ماسک بار دیگر رقص جذاب خود را در مقابل تماشاگران حاضر در گیگا برلین به نمایش گذاشت.

شوق و ذوق ماسک کاملا قابل‌درک است. وی دو سال سخت و طولانی را برای ساخت کارخانه جدید تسلا پشت سر گذاشت و بر چالش‌های متعددی در پروژه گیگافکتوری برلین غلبه کرد.

خوشبختانه، دشواری‌های این دو سال دیگر به تاریخ پیوسته‌اند و ایلان ماسک بالاخره می‌تواند از لحظه‌ای لذت ببرد که علاقه‌مندان و سهامداران تسلا برای مدت طولانی در انتظار آن بوده‌اند؛ تحویل خودروهای برقی تسلا مدل Y ساخته‌شده در آلمان به نخستین مشتریان.

در مجموع، کلید 30 دستگاه Tesla Model Y با پلاک سفارشی GIGA 001 تا GIGA 030 توسط شخص ایلان ماسک در دست مشتریان قرار گرفت.

تسلا مدل Y

پروژه گیگا برلین قرار بود 8 ماه پیش به پایان برسد، ولی به سبب مشکلات متعدد از جمله تأمین آب برای کارخانه و تأییدیه‌های نظارتی به تعویق افتاد. پیشرفت کار کُندتر از حد انتظار بود، ولی تسلا بالاخره توانست تقاضای بازار اروپا را با عرضه خودروهای مدل Y (ساخته‌شده در آلمان) برآورده کند و تولیدات چینی و آمریکایی را به بازارهای دیگر اختصاص دهد.

بد نیست بدانید که اولاف شولتس، صدراعظم آلمان نیز در این مراسم حضور داشت، ولی مشخص نیست که آیا صحنه رقصیدن ماسک را دیده یا نه.

ایلان ماسک در سخنرانی کوتاه خود ضمن تشکر از دولت آلمان و دست‌اندرکاران پروژه گیگافکتوری، به نقش مهم کارخانه جدید در رفع نیازهای منطقه اشاره کرد و گفت که باتری‌های مگاپکس نیز به لیست محصولات کارخانه اضافه خواهد شد.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1401/1/13
یک ماشین آلمانی به صد تا تسلا می ارزه
ایلان خودش میدونه و باور نمیکنه
1401/1/14
تا وقتی بنز و BMW در آلمان هست تسلا باید جمع کنه بره