موضوعات داغ

آیا بایک X35 اولین محصول سانیارموتور در بازار ایران است؟

عکس مطلب اول

عکسی اخیراً توسط مخاطبین خودروبانک ارسال شده که نشان دهنده حضور بایک X35 در گمرک ایران است. خودروبانک چند روز قبل از آغاز فعالیت‌های سانیار موتور پارسیان در قالب جوینت ونچر با شریک چینی، خبر داده بود و به نظر می‌رسد بایک X35 نخستین محصول این شرکت باشد.

هنوز مشخص نیست که این خودرو با چه نام و برندی آماده عرضه به بازار می‌شود اما احتمالاً شاهد برند اختصاصی سانیار روی این خودرو خواهیم بود.

خودروی جدید سانیار موتور؟

بایک X35 در دو نسخه 1.5 لیتری تنفس طبیعی و توربو عرضه می‌شود که نسخه تنفس طبیعی 116 اسب بخار و نسخه توربو آن 150 اسب بخار قدرت دارد که با توجه به شرایط رقابتی کنونی بازار به نظر می‌رسد نسخه 150 اسب بخاری فول آپشن برای بازار ایران انتخاب شده باشد.

نظر شما در مورد این کراس اوور چیست؟

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1401/1/25
خیر، خودرو های بایک x25 مدل دنده ای و اتوماتیک و بایک سابرینا و اسنوا در ایران وجود دارند که بنده در حال حاضر دو سال است بایک x25 مدل دنده ای را دارم و بسیار عالی و نسبت به یکی از رقبایش که ام وی ام x22 دنده دستی است در سر بالایی ها کشش بهتری دارد و به عقیده بنده طراحی داخلی زیباتری نسبت ام وی ام x22 و جک s3 دارد و بنده طراحی بیرونی x25 را نسبت به جک s3 بیشتر میپسندم و طراحی x25 را کمی بیشتر از x22 و در طی مسافت طی شده 68/000کیلومتر و مسافرت به مازندران،گیلان، تهران، کرج، مشهد، کاشان و .... واقعاً ماشین خوبی بوده و فقط سرویس های دوره ای انجام شده و تعویض لاستیک عقب با نوع خارجی چون مقداری کوبش داشت
1401/1/25
عالی عالیه وقتی از ایکس ۲۵ خیلی سره یعنی ماشین عالی ای است تو شرایط کشور ما البته