موضوعات داغ

نسخه ویژه تویوتا GR86 مدل 2023 معرفی شد

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

تویوتا سرانجام اعلام کرد که سوپرا مدل 2023 را با جعبه‌دنده دستی عرضه می‌کند، اما این شرکت ژاپنی خودروی اسپورت دیگرش را فراموش نکرده است. تویوتا همچنین اعلام کرد که نسخه ویژه GR86 مدل 2023 را با رنگ نارنجی منحصر به فرد عرضه خواهد کرد.

اگزوز کت‌-بک این کوپه دارای سر اگزوزهای کرومی مشکی با لوگوی برجسته GR است و صدای جذابی از خودش تولید می‌کند.

این مدل همچنین به چرخ‌های ۱۸ اینچی مشکی مات با مهره‌های مشکی و تایرهای میشلن پایلوت اسپورت 4 مجهز شده است. ستون C و اسپویلر عقب هم مشکی هستند.

کابین تقریباً مثل نسخه اصلی است، اما نشان اسپشیال ادیشن با رنگ نارنجی جلب توجه می‌کند. این مدل بر اساس GR86 پرمیوم ساخته شده، بنابراین می‌توانیم انتظار یک خوشه ابزار دیجیتالی ۷ اینچی و یک سیستم سرگرمی رسانه‌ای ۸ اینچی را داشته باشیم.

سایر تجهیزات کابین شامل یک فرمان چرمی، پدال‌های آلومینیومی و صندلی‌های جیر باکیفیت دارای گرمکن هستند. این مدل همچنین دارای یک سیستم کنترل تهویه دومنطقه‌ای و یک سیستم صوتی با هشت بلندگو است.

فقط 860 نسخه از این مدل ساخته خواهد شد و هر کدام از یک موتور ۲.۴ لیتری چهار سیلندر با توان ۲۲۸ اسب‌بخار و گشتاور ۲۴۹ نیوتن متر بهره می‌برند. این مدل با جعبه‌دنده شش سرعته دستی و خودکار عرضه می‌شود، که قدرت را از طریق یک دیفرانسیل لغزش محدود به چرخ‌های عقب منتقل می‌کند.

تویوتا GR86

حضور نسخه GR86 کاپ در سری مسابقات خودروهای مشابه

تویوتا علاوه بر معرفی نسخه ویژه، جزئیات بیشتری درباره حضور GR86 کاپ در سری مسابقات خودروهای مشابه که توسط SRO America برگزار می‌شود را اعلام کرد.

رانندگان با نسخه‌ای از GR86 کاپ در این سری مسابقات با یکدیگر رقابت خواهند کرد که دارای یک اسپلیتر جلو، کاپوت دارای تهویه و یک بال عقب فیبر کربنی است. این مدل همچنین مجهز به یک رول کیج، اگزوز سفارشی بورلا و کمک‌فنرهای قابل تنظیم است. سایر امکانات شامل یک سیستم مدیریت موتور بوش، جعبه‌دنده شش سرعته متوالی SADEV و ترمزهای آلکان هستند.

این سری مسابقات در سال آینده آغاز خواهد شد و طی آن ۱۴ رویداد "مقرون‌به‌صرفه" در هفت پیست در سراسر ایالات ‌متحده برگزار خواهد شد. محل پیست‌ها و قیمت نسخه GR86 کاپ در تابستان امسال اعلام خواهد شد. مجموع جوایز این مسابقات 1 میلیون دلار خواهد بود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد