موضوعات داغ

قدرت‌نمایی شورولت کوروت C8 در خیابان سیل‌زده + فیلم

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

خودروها و آب‌های عمیق میانه خوبی با یکدیگر ندارند. البته استثناهایی مثل آمفی‌کار از دهه 60 میلادی یا خودروهای تمام چرخ محرک آفرود هم وجود دارند که در اغلب موارد می‌توانند از پس چنین چالش‌هایی بربیایند. اما حتی این خودروها هم به سختی می‌توانند از یک خیابان سیل‌زده عبور کنند، چون مشخص نیست در زیر آب با چه موانعی برخورد می‌کنند.

با این وجود، این شورولت کوروت C8 تلاش کرد تا چنین کاری را انجام دهد و موفق هم شد. این ویدیو در میامی فلوریدا ضبط شده که هفته گذشته دچار طوفان شدیدی شد و در برخی از مناطق آن بیش از 30 سانتیمتر باران بارید.

مشخص نیست که در این خیابان هم 30 سانتیمتر باران باریده یا خیر، اما می‌دانیم که قسمت بیشتر این کوروت مشکی زیر آب قرار دارد. در ابتدای این ویدیو، شورولت کوروت C8 در وسط خیابان قرار دارد و کاپوت و چراغ‌های جلوی آن کاملاً زیر آب هستند و موج‌های آب به شیشه جلوی آن برخورد می‌کنند. موسیقی ویدیو اجازه نمی‌دهد صدای کوروت را بشنویم، اما می‌بینیم که حین برگشت به خشکی امواجی را به سمت خیابان سیل‌زده می‌فرستد.

به نظر می‌رسد که این شورولت کوروت C8 در این چالش به موفقیت رسیده است، اما اگر با دقت ویدیو را تماشا کنید می‌بینید که آب زیادی از زیر درب سمت سرنشین خارج می‌شود. بنابراین آب زیادی وارد کابین و دریچه‌های هوای کناری شده است. در پایان ویدیو، کوروت همچنان در حال حرکت است، اما مشخص نیست که تا کجا به حرکت خود ادامه می‌دهد. بعید است که این خودرو در آینده دچار مشکلات زیادی نشود.

بنابراین توصیه می‌کنیم که با خودرو وارد خیابان‌های سیل‌زده نشوید. حتی اگر بتوانید از آنجا عبور کنید، این کار پیامدهای بلندمدتی دارد که ممکن است قطعات خودرو را نابود کند و برای شما دردسرساز شود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد