موضوعات داغ

همکاری پورشه و پوما برای جشن تولد 50 سالگی پورشه 911 کاررا RS 2.7

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

پورشه و برند آلمانی پوما به مناسبت جشن تولد 50 سالگی پورشه 911 کاررا RS 2.7 برای عرضه کفش جیر RS 2.7 لیمیتد ادیشن با یکدیگر همکاری می‌کنند. این کفش‌ها با رنگ‌هایی قابل سفارش هستند که از نسخه کلاسیک ۹۱۱ الهام گرفته می‌شوند. همچنین به خریداران این کفش‌ها یک بلیط رایگان برای بازدید از موزه پورشه تا اواخر سال ۲۰۲۲ اهدا می‌شود.

فقط ۵۰۰ جفت از هر کفش با ترکیب‌های رنگی خاص تولید می‌شود. نسخه نارنجی و مشکی فقط مخصوص هلند است، و نسخه سفید و مشکی فقط در ژاپن قابل سفارش است.

علاوه بر این ترکیب‌های رنگی خاص، عبارت پورشه 911 کاررا RS 2.7 در هر دو طرف کفش نوشته شده است. همچنین روی هر کفش نوشته شده که این یکی از ۵۰۰ جفت کفش تولیدشده با این ترکیب رنگی خاص است. روی زبانه طرحی از پورشه 911 کاررا RS 2.7 از بغل و روی پاشنه لوگوی آن دیده می‌شود.

این ترکیب‌های رنگی شامل مشکی با نوار قرمز، آبی روشن و مشکی، سفید و مشکی، بژ و مشکی، آبی و مشکی، سبز و مشکی، سفید و سبز، سفید و قرمز، سفید و آبی و نارنجی و مشکی هستند.

فروش کفش‌های جیر پوما از ۹ ژوئن در فروشگاه آنلاین پورشه آغاز شد و این شرکت خیلی زود اعلام کرد که تمام آن‌ها به فروش رسیده‌اند. چند نسخه دیگر از این کفش‌ها در روز ۱۰ ژوئن در فروشگاه موزه پورشه در دسترس قرار گرفتند. فعلا‍ً این کفش در سایت پوما قابل سفارش نیست.

کفش جیر RS 2.7 لیمیتد ادیشن

پورشه فعلاً مشغول جشن تولد 50 سالگی 911 کاررا RS 2.7 است که شامل یک نمایشگاه ویژه از این مدل در موزه خودش از ۲۰ سپتامبر می‌شود. این خودرو در سال ۱۹۷۲ عرضه شد و قدرتمندترین نسل اول ۹۱۱ بود که مجوز استفاده در خیابان‌ها را دریافت کرد.

RS 2.7 یک مدل همگام‌سازی شده بود تا پورشه بتواند از آن در مسابقات حرفه‌ای استفاده کند. قدرت آن توسط یک موتور ۲.۷ لیتری شش سیلندر تخت انژکتوری تأمین می‌شد که توان ۲۰۷ اسب‌بخار و گشتاور ۲۵۵ نیوتن متر تولید می‌کرد. با پکیج اسپورت که وزن خودرو را پایین می‌آورد، RS 2.7 می‌توانست سرعتش را در کمتر از ۶ ثانیه به 100 کیلومتر در ساعت برساند.

پورشه برای استفاده از RS 2.7 در مسابقات فقط باید ۵۰۰ نسخه از آن را تولید می‌کرد. اما به لطف موفقیت‌های بزرگی که این مدل کسب کرد، پورشه توانست ۱۵۸۰ نسخه از آن را بفروشد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1401/3/29
صد رحمت به تن تاک این دیگه چیه 😂