موضوعات داغ

شاسی‌بلند آفرود ایسوزو MU-X AT35 مخصوص جاده‌های صعب‌العبور

عکس مطلب اول

نسخه جدیدی از شاسی‌بلند MU-X ایسوزو به تازگی توسط شعبه روسی شرکت ایسلندی Arctic Trucks رونمایی شده است که مخصوص جاده‌های آفرود و صعب‌العبور است.

در مقایسه با نسخه اصلی، خودروی ایسوزو MU-X AT35 دارای ویژگی‌های بهبودیافته برای پیمایش مسیرهای آفرود است که از جمله آن‌ها می‌توان به فاصله بیشتر نسبت به سطح زمین، بدنه محکم‌تر، قفل دیفرانسیل عقب، تایرهای مخصوص جاده‌های گلی، قوس چرخ کشیده‌ و سیستم‌های ایمنی برقی اشاره کرد.

نسخه AT35 ایسوزو MU-X به جای رینگ‌های 18 اینچی استاندارد، روی رینگ‌های 17 اینچی 315/70 حرکت می‌کند و حدود 278 میلی‌متر تا سطح زمین فاصله دارد. زاویه ورود برابر با 36.2 درجه و زاویه خروج برابر با 30.9 درجه اعلام شده است.

ماشین آفرود آرکتیک تراکس با آپشن های متعدد همچون وینچ قدرتمند با توان کششی 5.6 تُن، اسنورکل، سیستم پالایش سوخت، گرم‌کن خط سوخت، گرم‌کن موتور و عایق دما برای کابین در دسترس مشتریان قرار دارد.

ایسوزو ام یو ایکس AT35

نسخه AT35 همانند نسخه اصلی MU-X به پیشرانه توربودیزلی 3 لیتری 4 سیلندره 4JJ3 مجهز بوده و قدرت و گشتاور آن به ترتیب به 190 اسب بخار و 450 نیوتن متر می‌رسد. این نیرو از طریق جعبه‌دنده 6 سرعته اتوماتیک به چرخ‌های عقب و در صورت تغییر حالت رانندگی به هر چهار چرخ وارد می‌شود.

خودروی ایسوزو MU-X AT35 با ظرفیت 7 سرنشین، می‌تواند وزنی حدود 39 تُن را یدک بکشد. این ماشین هنوز به طور قطعی قیمت‌گذاری نشده، ولی نسخه اصلی آن در محدوده قیمت 48 الی 67 هزار دلار به فروش می‌رسد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد