موضوعات داغ

بیتل‌های فولکس آپدیت شدند

عکس مطلب اول
فولکس واگن به سبک زندگی سنتی و با الگوبرداری از مدل کلاسیک و قبلی، مدل هایی جدید از فولکس واگن بیتل کوپه و بیتل کروکی معرفی کرد که در برخی قسمت‌ها کاملا جدید شده‌اند. از این دو کلاس تولیدی هم دو مدل استاندارد و مدل به اصطلاح اسپرت R Line بیرون کشیده شده که در ادامه بیشتر در رابطه با آن‌ها صحبت خواهیم کرد.
یکی از نمادین‌ترین و اصلی‌ترین خودروهای فولکس واگن که تا به امروز سعی بر حفظ خصوصیات آن شده است، قطعا همین فولکس واگن بیتل خواهد بود که حالا چه در بخش ظاهری و چه در بخش باطنی تغییرات زیادی را به خود دیده است. در ظاهر می‌توان گفت که یک سپر جدید برای فولکس واگن بیتل طراحی کرده‌اند که بیشتر از هرجای دیگری به چشم می‌آید، باز در خود سپر هم می‌توان مه شکن‌های جدید و ورودی‌های بزرگ‌تر هوا را مشاهده کرد. برای شناخت تفاوت‌های میان مدل استاندارد و به اصطلاح اسپرت هم می‌بایست خیلی بر روی فاکتورهای طراحی ریز شد، ولی عمده‌ترین آن‌ها که در مدل اسپرت دیده می‌شود شامل وجود یک ورودی هوای باریک در بالای محل پلاک و همچنین مشکی بودن حاشیه قاب‌های مه شکن و زنبوری‌های روی سپر می‌شود که در مدل استاندارد به رنگ کرومی درآمده‌اند. علاوه بر این، بر روی مدل استاندارد از رینگ‌های 17 اینچی استفاده کرده‌اند، در صورتی که بر روی مدل به اصطلاح اسپرت شاهد نصب رینگ‌‌های بزرگ‌تر 18 اینچی هستیم.

فولکس واگن بیتل

برخلاف طراحی ظاهری که عمدتا تغییرات آن در سپر خلاصه شده است، در بخش مولد قدرتی بیتل شاهد بروزرسانی‌های اساسی هستیم و حالا بر روی این فولکس قورباغه‌ای از 3 موتور بنزینی و 2 موتور دیزلی استفاده شده که قدرت آن‌ها از 105 اسب بخار آغاز می‌شود و تا 220 اسب بخار ادامه پیدا می‌کند.
قیمت گذاری دو مدل بیتل کوپه و کروکی با وجود بروزرسانی، همچنان همان دو قیمت 18 هزار و 375 دلاری برای مدل کوپه و 22 هزار و 880 دلاری برای مدل کروکی است، درحالی که قیمت مدل‌های R Line برای کوپه حدود 24 هزار و 200 دلار و برای مدل کروکی 28 هزار و 550 دلار خواهد بود.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/3/11
واقعا این چه عدالتی اروپایی و امریکایی ها با یک ماه پول حقوقشون همچین ماشینی میگرند.اه . اه. اه اه اه
1395/3/11
چ جوری انتخاب می کنن کروک یا کوپه دوتاش عالی اونم با این قیمت اونام مشگلات زیاد دارنا الان چی بخرن