موضوعات داغ

ردیاب کوچک و ارزان چی بخرم؟

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

در دنیای پر‌خطر امروز، استفاده از ردیاب بسیار اهمیت دارد. به کمک ردیاب‌ها خطراتی قابل‌پیشگیری خواهد بود که متوجه متعلقات یا افراد مختلف است. ردیاب‌ها برای موقعیت‌های مختلفی استفاده می‌شوند تا نیاز‌های گوناگون افراد را به‌خوبی پاسخ دهند. ردیاب برای خودرو، اشخاص و حیوانات خانگی استفاده می‌شود و امکانات مختلفی دارد. در ادامه بهترین ردیاب کوچک را برای موقعیت‌های مختلف معرفی کرده‌ایم. پیشنهاد می‌کنیم قبل از خرید ردیاب، این محتوا را مطالعه کنید تا خریدی مطمئن داشته باشید.

معرفی ردیاب کوچک برای خودرو؛ امنیت با ردیابی لحظه‌به‌لحظه ماشین

آمار سرقت خودرو‌ها و موتور‌سیکلت روز‌به‌روز در‌ حال افزایش است. قفل‌ها و دزد‌گیر‌های متعدد احتمال دزدی را کاهش می‌دهند، ولی به‌طورقطع خطر را بر‌طرف نمی‌کنند. طبق گزارش‌های دریافتی بسیاری از افرادی که از ردیاب استفاده کردند، با پیگیری مسیر حرکتی توانسته‌اند تا خودرو سرقتی را به‌کمک پلیس پیدا کنند. هر‌چقدر امکانات ردیاب بیشتر باشد، قیمت جی پی اس خودرو نیز افزایش می‌یابد. حتی با استفاده از ساده‌ترین و ارزان‌ترین ردیاب خودرو نیز امنیت ماشین تضمین می‌شود. از مهم‌ترین امکانات ردیاب خودرو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

• اعلان خطر هنگام دزدیده شدن خودرو

• آلارم هشدار در صورت خروج خودرو از محدوده مشخص‌شده

• عایق در برابر حرارت، رطوبت و گرد‌و‌غبار

• نصب سریع

• ارسال پیامک هشدار هنگام روشن شدن خودرو

• تعریف محدوده حرکتی مجاز

• امکان ردیابی آفلاین و آنلاین در پنل ردیابی

این ویژگی‌ها مخصوص ارزان‌ترین نوع ردیاب خودرو است. مدل‌های پیشرفته‌تر، امکانات بیشتری دارند که استفاده از آن را بسیار ساده‌تر خواهند کرد. به‌طور‌کلی، ردیاب خودرو به دو دسته مغناطیسی (بدون نیاز به نصب) و با سیم‌کشی تقسیم می‌شود. در ادامه انواع ردیاب پر‌کاربرد را بررسی خواهیم کرد.

ردیاب دیاگی؛ جدیدترین نسل از ردیاب خودرو بدون نیاز به نصب

برای راه‌اندازی و نصب ردیاب دیاگی OBD، کمتر از پنج دقیقه زمان لازم است. مهم‌ترین ویژگی ردیاب دیاگی، قطع برق خودرو فقط با ارسال یک پیامک از سوی مالک است. ردیاب OBD در برابر حرارت و رطوبت عایق است و در صورت قطع سر باتری خودرو تا یک ساعت اطلاعات مربوط به موقعیت خودرو و صدای داخل کابین را به پنل ردیابی ارسال می‌کند.

جی پی اس فندکی تا ردیاب‌های پلیسی و نظامی

جی پی اس فندکی تا ردیاب‌های پلیسی و نظامی

بیشتر افراد به‌دنبال ردیاب‌هایی هستند که نصب آن‌ها ساده و بدون نیاز به سیم‌کشی اضافی باشد. در شرکت جی پی اس خودرو، پر‌کاربرد‌ترین ردیاب خودرو بدون نیاز به نصب معرفی شده است. ردیاب شارژی اندروید، ساده‌ترین نوع ردیاب است که مانند شارژر در قسمت فندکی خودرو قرار می‌گیرد. با روشن شدن ماشین، ردیاب فعال می‌شود و موقعیت دقیق خودرو را از طریق ماهواره به پنل ردیابی مخابره می‌کند.

ردیاب آهنربایی؛ جی پی اس حرفه‌ای نظامی و پلیسی

ردیاب مغناطیسی و آهنربایی نظامی نیز نیازی به سیم‌کشی ندارند. این ردیاب‌ها در زیر خودرو به کمک آهنربا‌های قوی نصب می‌شوند. ردیاب‌های نظامی در دور‌ترین نقاط نیز امکان ارسال موقعیت مکانی را با کمترین تاخیر دارند. ولی برای استفاده از آهنربای نظامی باید مجوز‌های لازم را داشته باشید. قوی‌ترین باتری، مربوط به ردیاب‌های نظامی است. ابر ردیاب‌های نظامی تا یک سال بدون نیاز به شارژ، موقعیت دقیق خودرو را در نقاط کور یا حتی خارج از کشور نمایش می‌دهند. مقاومت ردیاب پلیسی در برابر رطوبت و حرارت، بسیار بیشتر از سایر ردیاب‌ها است. این ردیاب مانند اکثر ردیاب‌ها قابلیت شنود دارد و در هر لحظه، امکان ردیابی و پیگیری وضعیت داخل خودرو را برای مالک به وجود می‌آورد.

معرفی بهترین ردیاب شخصی مخفی؛ مناسب برای افراد آسیب‌پذیر جامعه

افراد بسیاری هستند که در‌ طول روز در بیرون از خانه یا محل کار فعالیت دارند. فرقی ندارد چه سنی داشته باشند؛ این افراد می‌توانند کودکانی باشند که به‌تنهایی به مدرسه می‌روند یا سالمندانی که مدت طولانی در خانه تنها هستند. ردیاب شخصی برای حفظ امنیت بیشتر این عزیزان استفاده می‌شود. علاوه‌بر این، مدیران باید امنیت کارمندان بازاریاب یا رانندگان ناوگان حمل‌و‌نقل شرکت را تامین کنند. در این صورت نیز استفاده از جی پی اس همراه بسیار اهمیت دارد.

ردیاب پرسنلی؛ مخصوص کودکان و سالمندان

ردیاب پرسنلی بهترین ردیاب برای نمایش موقعیت افراد روی نقشه است. این ردیاب وزنی معادل ۳۷ گرم دارد و ابعاد آن ۴/۵×۴/۵×۱/۸ سانتی‌متر است. به‌دلیل ابعاد کوچک و وزن کم، این ردیاب برای همه افراد مناسب است. به‌راحتی ردیاب را می‌توانید درون کیف دستی و کوله قرار دهید. ویژگی‌های ردیاب پرسنلی بسیار گسترده است که در پایین به بخشی از آن اشاره کرده‌ایم:

• ردیاب لحظه‌ای و دقیق در وب پنل فارسی ایران رهیاب

• ضد آب و ضد‌ضربه

• ضبط اطلاعات به مدت سه سال در حافظه داخلی دستگاه

• بدون نیاز به سیم‌کشی

• قابلیت شنود قوی

• ارسال آدرس پستی دقیق به شماره ثبت‌شده کاربر

• ارسال هشدار حرکت و سرعت غیر‌مجاز

• دارای دکمه خطر یا SOS

• پشتیبانی کامل از انواع سیم‌کارت اپراتور‌های داخل کشور

امکانات گفته‌شده، از ویژگی‌های ردیاب پرسنلی جی پی اس خودرو هستند که استفاده از آن را ساده می‌کند. کودک یا پرسنل در صورت قرار گرفتن در موقعیت خطرناک می‌توانند با فشردن دکمه اضطراری، موقعیت خود را اعلام کنند.

ردیاب پرسنلی؛ مخصوص کودکان و سالمندان

ردیاب مخصوص حیوانات؛ دیگر نگران گم‌ شدن سگ یا گربه خود نباشید

از دیر‌باز نگهداری از حیوانات خانگی مانند سگ یا گربه محبوبیت فراوانی پیدا کرده است. این موجودات دوست‌داشتنی، بازیگوش نیز هستند و ممکن است در گردشی خارج از خانه در‌صورت غفلت صاحب خود، به‌راحتی گم شوند. به‌همین دلیل، استفاده از ردیاب حیوانات برای همه افرادی که از سگ یا گربه‌ نگهداری می‌کنند، بسیار اهمیت دارد. این ردیاب به‌صورت قلاده و مناسب با آناتومی بدن حیوانات طراحی شده است تا ذره‌ای احساس ناراحتی به آن‌ها دست ندهد. باتری قوی، نمایش موقعیت مکانی و دسترسی به اطلاعات ضبط‌شده در دستگاه از جمله، ویژگی‌های ردیاب مخصوص حیوانات جی پی اس خودرو است.

ردیاب مخصوص حیوانات؛ دیگر نگران گم‌ شدن سگ یا گربه خود نباشید

برقراری امنیت پرسنل و اتومبیل با خرید و نصب ردیاب‌های جی پی اس خودرو

در این محتوا به بررسی ردیاب‌های مختلف برای موقعیت‌های گوناگون پرداختیم. تنوع ردیاب‌های جی پی اس خودرو، جوابگوی افراد با نیاز‌های مختلف است. اگر کارمندانی دارید که به‌عنوان بازار‌یاب مدام در‌حال سفر هستند، استفاده از ردیاب امری واجب و غیر‌قابل چشم‌پوشی است. انواع ردیاب خودرو با قیمت‌های مختلف در این موقعیت‌ها به کمک شما می‌آیند تا امنیت را برای خودرو به ارمغان بیاورند.

سایر ردیاب‌های شخصی برای کودکان، افراد سالمند و کارمندان یا ردیاب حیوانات نیز قیمت‌های گوناگونی دارند. هر‌چقدر کیفیت قطعات ردیاب مرغوب‌تر باشد، ماندگاری طولانی‌تر و قیمت بیشتری نیز خواهد داشت. در سایت جی پی اس خودرو به نشانی gpskhodro.com انواع ردیاب کوچک و کاربردی با بهترین قیمت ارائه شده است. همه ردیاب‌های جی پی اس خودرو با ارائه یک سال گارانتی، کیفیت را تضمین کرده‌اند. همچنین، ۵ سال پشتیبانی خدمات پس از فروش در‌نظر گرفته شده است تا مشتریان با خیالی آسوده اقدام به خرید انواع ردیاب کنند. شما می‌توانید هم‌اکنون با تلفن ۰۲۱۸۸۸۰۱۳۲۵ تماس بگیرید تا از مشاوره حرفه‌ای و رایگان متخصصین جی پی اس خودرو برای خریدی مطمئن بهره‌مند شوید.

این متن رپورتاژ آگهی است و خودروبانک دخالتی در محتوای آن ندارد

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد