موضوعات داغ

برگزاری همایش کمپرسوار ها در مجموعه ورزشی آزادی + تصاویر

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

روز گذشته محوطه ورزشگاه آزادی شهر تهران شاهد حضور گروهی از کمپرسوارها و خودروهای کمپر بود. در این همایش، خودروهای کمپر از سراسر ایران حضور داشتند تا عشق و علاقه ویژه خود را به این سبک از خودرو به نمایش درآورند.

همه ما در شبکه های اجتماعی، مستند ها و فیلم ها، خودروهای کمپر را دیده ایم اما تجربه سفر با یک کمپر را نداشته‌ایم. خیلی از ما حسرت داشتنشان را خوردیم، ولی تنها تعداد کمی تجربه نشستن داخل یک کمپر را داریم. همایش دیروز خودروهای کمپر در مجموعه ورزشی آزادی فرصت مناسبی برای عاشقان و علاقمندان به کمپ و کمپرهای استان تهران بود تا این خودروها را از نزدیک دیده و با صاحبان آن‌ها گپ و گفت داشته باشند.

در این همایش انواع مختلفی از کمپرها در شکل‌ها و سایزهای مختلف حضور داشته و خودنمایی می‌کردند. خودروهای کمپر به دسته‌های مختلف تقسیم می شوند.

مدل‌های مختلف کمپر

کمپر‌های کشنده، این مدل از کمپر‌ها سوئیت کوچکی هستند که زیرش ۴ تا (یا ۲ تا) چرخ دارد و به یک خودرو قوی بسته می‌شوند و در جاده‌ها به حرکت درمی‌آیند.

کمپر‌های هوم‌موتور همانطور که از اسم این مدل مشخص است، خانه‌ای است که یک موتور و ۴ چرخ دارد. این مدل کمپر‌ها به دلیل پیچیدگی های ساخت معمولا به عنوان محصولات خاص شرکت‌های خودروسازی هستند. کمپرون‌ها که در حقیقت ون‌هایی هستند که داخل آن ها با تغییراتی تبدیل به خانه شده است و عمده کمپرهای داخل کشور از این مدل هستند.

کمپر‌های وانتی یک روش دیگر برای تبدیل خودرو به کمپر است. با خرید یک وانت بزرگ و قدرتمند و تجهیز به یک کانکس مناسب می‌توانید یک تراک کمپر داشته باشید.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد