موضوعات داغ

کراس اوور جدید سهول X6 مدل 2023 محصول جک با نام Moskvich Yauza در بازار روسیه

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

اخیراً شهردار مسکو در رابطه با احیای برند Moskvich اظهاراتی داشته است که سر و صدا کرد. این صحبت ها در حالی اتفاق افتاد که در داخل کارخانه مسکو این مجموعه، یک خط تولید به محلی برای مونتاژ پنج مدل جدید JAC تبدیل و راه اندازی شده است. این امکان وجود دارد که بعدها محصولات دیگری از خودروسازهای چینی نیز به این خط اضافه شوند. در چین مدت هاست که یک برند فرعی به نام Sihao یا سهول به عنوان زیر مجموعه شرکت بزرگ جک معرفی شده است که در بازار محلی برای خودروهای ارزان قیمت شناخته می‌شود. شایعاتی در خصوص حضور مدل‌‌های مختلف این برند در روسیه به گوش می‌رسد. به احتمال زیاد اولین مدل یک SUV خواهد بود که یادآور اندازه و سبک هیوندای کرتا است. طبق مقاله منتشر شده در وب‌سایت naavtotrasse.ru ، این خودرو به عنوان Moskvich Yauza مدل 2022-2023 شناخته می‌شود.

کراس اوور جک Sehol X6

این محصول جدید بر اساس جک Sehol X6 ساخته خواهد شد که قیمت آن در چین از حدود 12 هزار دلار شروع می شود. این به این معنی است که در روسیه این رقم به تقریباً 16,500 دلار افزایش می یابد و آن را به یکی از محصولات ارزان و مقرون به صرفه بازار روسیه تبدیل می‌کند.

کراس اوور Moskvich Yauza مدل 2022-2023 در نمای بیرونی چهره با جذبه و چشمگیر دارد. در قسمت جلویی با چراغ LED دو طبقه که بین آن یک جلوپنجره بزرگ قرار داده شده است، زینت داده می شود. همه این بخش‌ها در یک سپر جلوی اسپورت با ورودی هوای برزگ مرکزی قرار می‌گیرد.

در زیر کاپوت Moskvich Yauza، یک موتور 1.5 لیتری 4 سیلندر توربو با سوخت بنزین نصب خواهد شد. قدرت 150 نیرو و 230 نیوتن متر را می توان توسط گیربکس 6 سرعته دستی یا گیربکس 6 سرعته اتوماتیک به چرخ های جلو فرستاد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد