موضوعات داغ

سایپا شاهین CVT و شاهین پلاس به زودی در بازار + تصاویر

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

شاهین به عنوان خودروی پرچم‌دار سایپا در اواخر سال گذشته روانه بازار شد. این خودرو اگرچه از موتور قدیمی تیبا و ساینا استفاده می‌کند، ولی به سبب قیمت نسبتا ارزان و ظاهر متمایز توانسته محبوبیت بسیاری به دست آورد.

به همین خاطر سایپا تصمیم گرفته دو نسخه متفاوت از شاهین را در دسترس مشتریان قرار دهد. نسخه اول با قیمت ارزان‌تر، شاهین CVT نام دارد که به موتور توربوی M15 و جعبه‌دنده CVT مجهز است. این ماشین حوالی پاییز روانه بازار می‌شود.

نسخه گران‌تر با نام شاهین پلاس از موتور +TU5 استفاده می‌کند که به گیربکس شش سرعته AT متصل است. عرضه این نسخه نهایتا به اواخر سال جاری موکول شده است.

داخل کابین شاهین CVT

علاوه بر گیربکس، برخی مشخصات ظاهری و داخلی شاهین CVT نیز نسبت به مدل معمولی تغییر پیدا کرده است. تغییرات ظاهری شامل اضافه شدن نوار کرومی دور جلوپنجره، اضافه شدن لوگوی CVT روی گلگیر جلو و مشکی شدن رینگ‌ها می‌شود.

درون کابین شاهین جدید نیز به‌روزرسانی شده است. این تغییرات عبارت‌اند از کاربرد دسته بسترن B30 به همراه تزئینات کرومی، رنگ‌بندی تریم (مشکی و کرمی)، تزئینات کرومی دور قاب کیلومتر و همین‌طور اضافه شدن کروز کنترل و درج دکمه‌های آن روی فرمان.

شاهین CVT به عنوان یک خودروی اقتصادی با قیمت تقریبی 400 میلیون تومان روانه بازار می‌شود. قیمت مدل معمولی این خودرو در حال حاضر بین 360 الی 380 میلیون تومان است.

منبع تصاویر: پیج اینستاگرامی شاهین سواران

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1401/5/25
ای لال بشید که لگن ۴۰۰ میلیونی رو میگید خودروی اقتصادی
1401/5/25
یه CVT و یه کروز کنترل : ۱۰۰ میلیون افزایش قیمت ! واقعا دزدی کردنم یه حدی داره
1401/5/26
سپر جلو خیلی پایین است نمیشود روی زمین خاکی رفت مدام میخوره به سنگ یا چاله یا از روی دست انداز مواظب نباشی میخوره زمین ترک میخوره برای همین من فروختم یک خودرو دیگه خریدم اگر این هم درست کنند حتما دوباره میخرم خودرو بدی نیست لطفاً مدیران شرکت به فکر این هم باشند با تشکر فراوان احمدی
1401/6/1
ببخشید همینه که هست هرکه نمیخواد جمع کنه بره مثه خاوری . بعدشم مگه سایپا و ایران خودرو چیشون از فولاد مبارکه کمتره
1401/6/6
به انتهای خط اول دقت کنید: محبویت بخاطر قیمت نسبتا ارزان! شوخی دارید با مخاطب! 345 تومن برای این خودرو، بخدا زیاده! من شاهین ندارم. ولی توفیق شد، چند باز سوار شاهین بشم و یک بار هم راندم! ولی خودرو پرسروصداییست، همراه با کیفیت پائین داشبورد و رودری ها! صد رحمت به رانای و تیبا!