موضوعات داغ

تاریخ سومین دوره قرعه کشی سامانه یکپارچه تخصیص خودرو مشخص شد

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

امید قالیباف سخنگوی وزارت صمت همچنین از برگزاری سومین نوبت قرعه‌کشی یکپارچه خودروها در نیمه نخست شهریورماه خبر داد و گفت: اطلاعات تکمیلی در این زمینه متعاقبا اعلام خواهد شد.

سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت در خصوص حذف تدریجی قرعه‌کشی خودرو عنوان نمود که یکی از سیاست‌های وزارتخانه و مورد تاکید وزیر صمت بوده و حرکت به سمت حذف قرعه‌کشی خودرو به‌تدریج در حال انجام است و بر این اساس ۱۱ خودرو از لیست قرعه‌کشی خارج شده‌اند

در این زمینه «امید قالیباف» سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت افزود که از یکی سیاست‌های مورد تاکید وزارت صنعت، معدن و تجارت حذف تدریجی قرعه‌کشی خودرو است و وزیر صمت به دفعات این موضوع را عنوان کرده است.

وی گفت بررسی روند قرعه‌کشی خودرو در سال جاری حاکی از آن است که در هر مرحله تعداد بیشتری از خودروها از قرعه‌کشی خارج شده اند که این اتفاق به دلیل افزایش تولید خودروی کامل بوده است.

بر اساس این گزارش، تاکنون خودروهای تارا با دنده اتوماتیک و تارا دنده دستی، دنا پلاس توربوشارژ و دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک از ایران‌خودرو، ساینا اس، کوئیک اس، کوئیک آر با گیربکس معمولی و رینگ آلومینیومی و کوئیک با گیربکس معمولی از گروه سایپا، ایکس 55 اکسلنت اسپورت، ایکس 55 پرو اکسلنت اسپورت و تیگو 8 پرو پرمیوم از مدیران خودرو در طرح‌های مختلف مشارکت در تولید، پیش فروش، فروش فوق‌العاده و فروش فوری از قرعه‌کشی خارج شده اند.

به گزارش خودروبانک در راستای حذف قرعه‌کشی خرید خودرو مدیرعامل سایپا نیز در گفت‌وگوی خبری وعد داد که تا آخر شهریورماه امسال فروش خودروهای سایپا بدون قرعه‌کشی و محدودیت انجام می‌شود.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1401/5/25
سیاست بسیار خوبی بود حالا که با تولید و عرضه قطره چکانی چند ساله، قیمت خودرو چند برابر شد و حالا که خودرو ساز به این ترفند قیمت کارخانه را به قیمت بازار نزدیک کرد...دیگه عملا قرعه کشی معنا ندارد
مبارک باشد برای این صنعت سراپا فساد و عقب مانده که از جیب مردم و بدبخت شدن مردم ارتزاق میکند
1401/5/28
آرزوی هر ایرانی یک خوردو خارجی یابهترین ازنوع خود ،واآنچه لایق ایرانی و مردم که وعده بهشت ابدی داده اندو باید حسرت کشید .همچی شده آرزو