موضوعات داغ

حضور شرکت شایان دیزل با کشنده دافران H7 در نمایشگاه خودرو مشهد

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

شرکت شایان دیزل با محصول کشنده DAFRAN H7 در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد 9 تا 12 شهریورماه 1401 حضور خواهد داشت.

کشنده دافران H7 مجهز به پیشرانه قدرتمند ۶ سیلندر ۲۴ سوپاپ با حجم ۱۲۱۵۵ سی‌سی است و از سیستم سوخت رسانی Common Rail و ECU محصول شرکت Bosch آلمان بهره می‌برد. موتور دافران H1 توان تولید ۴۸۰ اسب بخار در 1900 دور در دقیقه و گشتاور2230 در 1300 دور در دقیقه را دارا است و به صورت سیستم و واحد فنی مجزا، موفق به اخذ E-mark شده است.

کشنده دافران H7 محصول شایان دیزل مزیت دیگر به دلیل بهره‌مندی از یکی از مدرن‌ترین گیربکس AMT و جعبه فرمان محصول کارخانه ZF آلمان تجربه خوبی را برای راننده ایجاد می‌کند. مجموعه این تجهیزات شرایط رانندگی ایمن، با قدرت مانور بالا برای راننده مهیا می نماید.

کشنده DAFRAN H7 در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد

در بخش سیستم ایمنی رانندگی و ترمز این کشنده از ABS،ECS،EBS و AEBS (ترمز هوشمند اضطراری) محصول کمپانی WABCO آلمان بهره می‌برد و همچنین بهره‌مندی از ریتاردر(خفه کن یا ترمز موتور) ، محصول شرکت Jacobs و اینتاردر (ترمز گیربکس) پنج زمانه محصول شرکت ZF آلمان از دیگر تجهیزات بکار گرفته شده در سیستم ترمز این خودرو است.

کشنده دافران H7 مجهز به سیستم هشدارخروج از خطوط جاده (LDWS) است که این خودرو را در دسته خودروهای HighTech قرار می‌دهد. استانداردهای استحکام کابین دافران H7 مطابق با قوانین اروپا است و روی چهار بالن هوا قرار گرفته است که این کشنده را از سایر رقبا متمایز می‌نماید. تنظیم ارتفاع فرمان بصورت پنوماتیک (بادی - برقی) ، پدال‌های قابل تنظیم، آینه‌های گرمکن‌دار، تهویه مطبوع اتوماتیک، قطع‌کن برق دستی، فیلتر آبگیر سوخت، کروز کنترل و بخاری درجا نیز بخشی دیگر از امکانات کشنده دافران H7 محصول شرکت شایان دیزل به شمار می‌رود.

جدول مشخصات فنی دافران H7 محصول شرکت شایان دیزل

مدل YC6K1248-50
استاندارد آلايندگی Euor5 EEV
قدرت موتور 480 hp @ 1900 rpm
حداكثر گشتاور 2230 N.m @ 1300 rpm
تعداد سيلندر 6
حجم موتور (ليتر) 12155CC
سيستم سوخت رسانی COMMON RAIL
مدل جعبه دنده Zf-12TX242ITD
تعداد دنده ها  12دنده جلو و 4 دنده عقب
تعویض دنده AMT

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد