موضوعات داغ

بازدید سفیر کره از غرفه کرمان موتور در نمایشگاه دستاوردهای صنعت خودرو

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

برگزاری نمایشگاه دستاوردهای صنعت خودرو کشور طی روزهای گذشته با بازخوردهای و حواشی مختلفی همراه بوده است، از رونمایی‌ طرح‌ها و خودروهای آینده خودروسازان کشور تا حضور اشخاص و افراد مهم سیاسی و اقتصادی. از موارد جالب که مورد توجه قرار گرفت حضور و بازدید سفیر کره از نمایشگاه دستاوردهای صنعت خودرو و همچنین بازدید از غرفه شرکت کرمان موتور بود.

کشور کره که از بزرگترین تولیدکنندگان خودرو در جهان محسوب می‌شود. برندهای مطرح این کشور از جمله گروه بزرگ هیوندای بخش عمده از خودروهای مورد نیاز کشورهای مختلف را تامین می‌کنند. سفیر کره به عنوان نماینده این کشور با حضور در نمایشگاه دستاوردهای صنعت خودرو ایران از محصولات جدید و طرح‌های خودروسازان ایرانی بازدید نمود. حضور سفیر کشور صاحب سبک در صنعت خودرو مانند کره در این نمایشگاه می‌تواند نویدبخش اتفاق‌های مثبت در صنعت خودروسازی کشور باشد.

بازدید سفیر کره از غرفه کرمان موتور

در حاشیه این بازدید، سفیر کشور کره برای دقایقی در غرفه کرمان موتور حضور پیدا کرده و از دستاوردهای این شرکت بازدید بعمل آورد. شرکت کرمان موتور که پیش بازگشت تحریم‌ها در زمینه تولید و فروش خودروهای برند هیوندای کره همکاری داشت، در حال حاضر با محصولات برند جک از کشور در بازار حضور دارد.

پیش از این شرکت کرمان موتور به عنوان نمایندگی رسمی هیوندای در ایران با رنج متنوعی محصولات این شرکت اعم از i10، i20، النترا، توسان، سانتافه، اکسنت، سوناتا و آزرا در بازار کشور حضور پیدا کرده است و همچنین برنامه تولید مدل‌های مختلف خودرو از این برند معتبر کره‌ای را در برنامه خود داشته است.

در این نمایشگاه شرکت کرمان موتور با محصولات جدید از جمله جک J4 برقی، پلتفرم PS-1 و سدان KMC J7 حاضر شده است.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1401/6/8
قشنگ حالش بهم خورده ها !
1401/6/8
آقا لطفا آبروریزی رو بیشتر نکنید بزارین درد بیشتر نشه
اینها خودشون غرق تکنولوژی و ماشین هستند چی میخاین بهشون نشون بدی؟؟؟