موضوعات داغ

نمایندگی های 368 مدیران خودرو (افتخار) تجربه ای فراتر از کاتالوگ برای مشتریان خلق می کنند

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

این روزها با افزایش بسترهای انتقال اطلاعات و رسانه های اجتماعی متعدد، دیگر سطح آگاهی مردم مثل قبل نیست و اگر بخواهند کالایی بخرند، حتما اطلاعات خود را کامل می کنند و بعد مبادرت به خرید می کنند. این موضوع در زمینه خودرو البته بیشتر متبلور می شود، چون این روزها خودرو کالایی به مراتب حساس تر به حساب می آید. بنابراین نباید انتظار داشته باشیم که مشتری سراغ نمایندگی برود و سوالاتی در سطح کاتالوگ داشته باشد! مشتری هوشمند این روزها دنبال چیزی فراتر از اطلاعات اولیه و داده های کاتالوگی می گردد.

سراغ یکی از مجموعه های کهنه کار اما تازه نفس رفتیم، مجموعه نمایندگی های کد 368 مدیران خودرو (افتخار) ، که این چند سال اخیر در جدول رکورد داران فروش محصولات MVM و فونیکس مدیران خودرو، جایگاهی تثبیت شده دارد. می خواهیم چند دلیل موفقیت را از زبان مدیر عامل مجموعه، محمود افتخار بشنویم.

مدیر عامل مجموعه مدیران خودرو کد 368، محمود افتخار

مجموعه نمایندگی های 368 افتخار در چه مناطق تهران هستند؟

این مجموعه دارای 3 نمایندگی فروش در تهران (بیهقی، شهرری و گیشا) و 2 مجموعه مجهز خدمات پس از فروش (بیهقی و شهرری) است که متناسب با جامعه هدف ، در نقاط مختلف تهران آماده خدمات دهی هستند. البته ما اعتقاد داریم که در سال های اخیر لوکیشن خیلی در انتخاب مشتری تاثیری ندارد، بلکه خوش نامی نمایندگی است که مشتریان را به سمت خود جذب می کند.

در حال حاضر رتبه نمایندگی های شما از حیث فروش چندم است؟

در دو سال اخیر یعنی 2020 و 2021 نمایندگی 368 رتبه اول فروش کشوری را از آن خود کرده و در سال های قبل هم جزو 3 جایگاه اول بوده است.

خب دلیل این اول شدن ها چه بوده؟

مشتری مداری مهم ترین رکن شغلی ما است، رفتار انضباطی صحیح با مشتری حرف اول را می زند. مردم با اطلاعات سراغ ما ی آیند، ما هم باید همیشه 2 گام جلوتر از از آنها باشیم تا بتوانیم شیوه های نو برای معرفی محصول به کار ببریم، این روزها مشتری در مورد حجم موتور و اطلاعات اولیه آگاهی قبلی دارد، وقتی به نمایندگی می آید می خواهد چیزی فراتر از اطلاعات قبلی خود کسب کند.

ما در شعبه بیهقی فضای اختصاصی تست درایو ایجاد کرده ایم که مشتریان می توانند از نزدیک، سواری انواع محصولات MVM و فونیکس را امتحان کنند، اگر برایشان سوالات تازه ایجاد شود کارشناسان ما آنها را پاسخ می دهند.

مجموعه نمایندگی های کد 368 مدیران خودرو (افتخار)

در حوزه مشتری مداری به چه موضوعات دیگری مقید هستید؟

ببینید، من مدرس دانشگاه هم هستم، برای همین به آموزش خیلی اهمیت می دهم. تمام پرسنل شعب ما، از نیروهای جوان، تحصیلکرده و پر انرژی هستند که مقید به آموزش اند. همواره جدیدترین متدهای ارتباط با مشتریان و معرفی محصول به آنها آموزش داده می شود و تحت آزمون های دوره ای قرار می گیرند. بنابراین دائما به روز هستند و دغدغه مشتری را می دانند.

در شعب نمایندگی های 368 افتخار، اکثر پرسنلی که خودرو دارند، خودروی آنها از برندهای مدیران خودرو است. این را می توان یکی از محاسن برشمرد، چرا که پرسنل ما باید اول خودشان به این برند باور داشته باشند و بالا و پایین این خودروها را با دستان خود لمس کرده باشند تا در نهایت بتوانند تجربه ای عالی به مشتری منتقل کنند. این یعنی تعصب و اعتقاد به ((برند)).

مشتری اینجا چه تجربه های دیگری می کند؟

ما تیتر این بخش را می گذاریم: شُسته رُفته تحویل دادن خودرو!

بعد از انتخاب خودرو، وارد مرحله تکمیل مدارک می شویم. یکی از وجوه تمایز ما با جاهای دیگر، سرعت و تمرکز در تکمیل مدارک و ارسال به شرکت است. این مراحل به سرعت و با کمترین درگیری مشتری انجام می شود تا هرچه سریع تر از مرحله نهایی شدن خرید مشتری عبور کنیم. بعد هم پیگیری های لازم با شرکت مدیران خودرو صورت می گیرد تا خودرو هرچه زودتر به دست مشتری برسد.

وقتی خودرو آماده تحویل می شود، اینجا تر تمیز شده و به مشتری جهت تحویل اطلاع رسانی می شود. به زودی امکان ارسال رایگان درب منزل توسط خودروبر راه اندازی می شود، اما کارشناسان ما پیشنهاد می دهند که مشتری به جای انتخاب این گزینه، خودش حاضر شود و درب نمایندگی خودرو را تحویل بگیرد. حال چرا؟ چون اینجا کارشناسان با صبر و حوصله تمام سیستم های خودرو را به خریدار توضیح می دهند و برنامه آموزش استفاده از آپشن ها را دارند. به طور میانگین برای هر خودرو حدود 25 دقیقه زمان صرف می شود تا توضیحات کامل به مشتری داده شود. همین موضوع سطح رضایت مشتریان از خدمات پس از خرید را افزایش می دهد. مخصوصا خودروهای برند فونیکس که از سطح بالاتر تکنولوژی و آپشن های متعدد بهره می برند، واقعا نیاز دارد تا با حوصله، تمام موارد توضیح داده شوند.

البته ما برای مشتریانی که سفارش خود را ثبت می کنند ایاب ذهاب رایگان و برخی دیگر از مشوق های فروش و خدمات پس از فروش به صورت اختصاصی در نظر گرفته ایم که برای محصولات مختلف متفاوت است.

محصولات چری

با MVM X55 Pro بیشتر آشنا شویم:

ایکس55 پرو از یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ بهره می برد که قادر است 156 اسب بخار توان و 230 نیوتن متر گشتاور تولید کند و از طریق یک گیربکس CVT 9 سرعته شبیه سازی شده به چرخ های جلو منتقل کند. سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، گرمکن صندلی، دوربین 360 درجه، مود رانندگی اکونومی و اسپرت، سانروف دو حالته و تنظیم برقی صندلی از اهم امکانات ام وی ام ایکس55 پرو است. همچنین ساعت هوشمند این خودرو با قابلیت استارت از راه دور و برخی قابلیت های دیگر، آپشنی خاص است که فقط در رده خودروهای بالاتر از ایکس 55 قابل یافتن است.

امکان تست درایو MVM X55pro نیز در نمایندگی افتخار فراهم است. این خودرو در دو تیپ اکسلنت و اکسلنت اسپرت (با بدنه 2 رنگ) با قیمت های 905 و 925 میلیون تومان و با گارانتی 5 ساله یا 150 هزار کیلومتر به فروش می رسد.

بعد از فروش، رضایت مشتریان و نقطه نظرهای آنها طی یک فرایند اصولی ارزیابی می شود و فیدبک ها در اختیار ما قرار می گیرد تا هرچه سریعتر بتوانیم به آنها رسیدگی کنیم. این فرایند ارزیابی بر مبنای پروتکل های استاندارد ISQI انجام می شود. فکر می کنم کمتر جایی پیدا شود که اینقدر بعد از فروش، مقید به پیگیری مشتریان خود باشد و دلسوزانه به آنها رسیدگی کند.

صحبت فونیکس شد، به چه دلیل نمایندگی های شما جزو نمایندگان فونیکس انتخاب شدند؟

مدیران خودرو برای اعطای نمایندگی برند لوکس فونیکس سخت گیری های خاص خود را داشت. نمایندگی های 368 افتخار، با دارا بودن تمامی استانداردهای عرضه و فروش خودروهای لوکس و همچنین داشتن جایگاه نمایندگی ممتاز، از بدو رونمایی این برند در سال 1400، جزو نمایندگان فروش و خدمات پس از فروش فونیکس قرار گرفت و تا امروز آمار قابل توجهی در فروش محصولات 3 گانه فونیکس یعنی تیگو7پرو، تیگو8 پرو و آریزو6 پرو داشته است.

در مورد فونیکس آریزو6 بیشتر بدانیم:

سدان لوکس فونیکس آریزو6 پرو از موتور 1.5 لیتر توربو بهره می برد. این پیشرانه قادر به تولید 156 اسب بخار قدرت و 230 نیوتن متر گشتاور است که از طریق یک گیربکس 9سرعته CVT شبیه سازی شده به چرخ های جلو منتقل می شود. فونیکس آریزو6 پرو امکانات ایمنی شامل 6 ایربگ، سیستم ترمز ضد قفل، توزیع الکترونیکی نیروی ترمز، سیستم کنترل پایداری الکترونیکی، و نیز چراغ روشنایی در روز، سنسور نور، دوربین دید 360 درجه، سنسور دنده عقب، دوربین دنده عقب، اتوهلد، ترمز پارک برقی، کروز کنترل، رادار نقطه کور، هشدار خروج از خط و هشدار برخورد از کنار و پایش فشار باد تایرها را داراست و از نظر تجهیزات کامل ترین لیست امکانات را دارد. امکان رانندگی با آریزو6 پرو در نمایندگی افتخار برای مشتریان عزیز فراهم است.

شعبه های خدمات پس از فروش شهرری و بیهقی چطور هستند؟

ما تقریبا بزرگترین مراکز خدمات پس از فروش مدیران خودرو را در اختیار داریم. مساحت تعمیرگاهی شعبه شهرری بالغ بر 1300 مترمربع و شعبه آرژانتین (بیهقی) حدود 1100 متر مربع است که همین باعث شده تا پذیرش محصولات MVM و فونیکس در نمایندگی های خدمات پس از فروش ما بدون نوبت دهی صورت بپذیرد. یعنی مشتری هر زمان از روز که بخواهد می تواند به نمایندگی مراجعه کند و بدون معطلی خودروی او پذیرش می شود. تجهیزات تشخیصی و تعمیرگاهی نیز همگی به روز هستند و خیال مشتری از بابت تعمیرگاهی جزئی و کلی راحت است.

ما در شعبه آرژانتین بخش Quick Service یا سرویس های فوری هم در نظر گرفته ایم، ضمن اینکه در آینده نزدیک Home Service یا سرویس در منزل نیز راه اندازی می کنیم تا برای مشتریان VIP خدماتی خاص تر ارائه دهیم. خودروی امداد هم در 24 ساعت شبانه روز آماده اعزام و امدادرسانی به مشتریان گرامی است.

خدمات پس از فروش مدیران خودرو 368

صحبت آخر؟

در نهایت مشتری حرف آخر را می زند، ما پیشنهاد می کنیم مشتریانی که سخت گیرتر هستند، یک بار تجربه حضور در نمایندگی های 368 افتخار را داشته باشند تا تفاوت خدمت رسانی را در اتمسفری متفاوت لمس کنند. چرا که اینجا همه چیز در ریل مشتری مداری است.

شعبه آرژانتین: تهران - میدان آرژانتین - داخل پاک سوار بیهقی - پلاک 23

اطلاعات تماس:

021٨٦٠٣١٨٦٥ – 021٨٦٠٣١٨٦٢ – 021٨٦٠٣١٨٦٠

شعبه شهرری: شهرری - میدان بسیج مستضعفین - نرسیده به تامین اجتماعی

اطلاعات تماس:

021٥٥٩٢٧٩٠٤ – 021٥٥٩١٨١٨١ – 021٥٥٩٢٧٢٤٢

شعبه گیشا: گیشا (کوی نصر) - نبش خیابان22 – پلاک 181

اطلاعات تماس:

021٨٨٤٨٧٠٩٠ – 021٨٨٤٨٦٠٩٠ – 021٨٨٤٨٥٠٩٠

این متن رپورتاژ آگهی است و خودروبانک دخالتی در محتوای آن ندارد

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1401/6/7
سلام.نمایندگی خوبی هست ولی پیگیر کارها نیستن اصلا.خودت باید پیگیری کنی
1401/6/7
متاسفانه نمایندگی‌ها با تخلف و دروغ بیش از حدمجاز برای شرکت دارند خودرو می‌فروشند و همه چیز را به گردن دولت و عدم مجوز می اندازند... آینده بدی در انتظار مدیران خودرو هست ..
1401/6/8
دو هفته پیش شعبه آرژانتین بودم.
حدود ۲۰ دقیقه داخل نمایندگی بودم ،یک نفر از پرسنل آموزش دیده جلو نیامد که بپرسد برای چه آمده ای
خودم به همراه دوستم ماشین ها را دیدیم و برگشتیم.
یک نفر هم که تیگو ۷ ثبت نام کرده بود با یکی از کارکنان نمایندگی درگیر شد و نزدیک بود کار به برخورد فیزیکی بکشد.
به امید افتخارات بیشتر برای این نمایندگی ممتاز
1401/6/8
سلام
من چند وقت پیش صبح به نمایندگی آرژانتین مراجعه کردم و در مورد آریزو5 سوال داشتم و کارمندی که اونجا حضور داشت خیلی بی حوصله و بی دقت جوابمو داد و به نظر من هیچ فرقی با نمایندگیهای دیگه نداره
1402/9/16
نمایندگی بیهقی افتخار یکی از بدترین جاهایی هست که میتونید خودرو ثبت نام کنید. من اونجا ثبت نام کردم و با توجه به برخوردهای بسیار غیر حرفه‌ای و بد آن مجموعه تصمیم گرفتم با تقبل زیان، از خرید محصولات مدیران خودرو صرف نظر کنم.