موضوعات داغ

نسخه ارتقایافته تیگو 7 پلاس نیو انرژی با موتور 323 اسب بخاری

عکس مطلب اول

چری در نمایشگاه اتومبیل چنگدو 2022 از نسخه ارتقایافته تیگو 7 رونمایی کرد. در حال حاضر تیگو 7 پرو در بازار چین به موتور توربوشارژ 1.5 لیتری مجهز بوده که می‌تواند 143 اسب بخار قدرت و 210 نیوتن متر گشتاور تولید کند. ولی مدل جدید با نام تیگو 7 پلاس نیو انرژی حرف بیشتری برای گفتن دارد.

شاسی‌بلند جدید هم‌اندازه با مدل قبلی بوده و به طور مشابه در سگمنت C قرار می‌گیرد. به بیان دیگر، این خودرو با طول 4.5 متر، عرض 1.842 متر و ارتفاع 1.705 متر ساخته شده و فاصله بین محورهای آن حدود 2.67 متر است.

نمای عقب خودروی تیگو 7 پلاس نیو انرژی

در حقیقت چری تغییر خاصی در ظاهر خودروی جدید به وجود نیاورده و تنها روی ارتقای پیشرانه تمرکز کرده است. تیگو 7 پلاس New Energy به عنوان یک خودروی برقی پلاگین هیبرید رونمایی شده و علاوه بر موتور 1.5 لیتری احتراقی، از دو موتور برقی استفاده می‌کند. بدین ترتیب، مجموع قدرت پیشرانه به 323 اسب بخار و حداکثر گشتاور آن به 565 نیوتن متر می‌رسد. مدل تیگو 8 پلاس e+ نیز به همین ترکیب موتور مجهز شده است.

خودروی تیگو 7 پلاس نیو انرژی چری به راحتی می‌تواند جایگزین مدل فعلی تیگو 7 پرو شود. احتمالا تغییرات دیگری نیز در خودروی جدید اعمال شده، ولی فعلا اطلاعات دقیقی در این خصوص در دسترس نیست.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد