موضوعات داغ

معرفی E کلاس استیشن، خودرویی لوکس برای خانواده‌ها

عکس مطلب اول
مرسدس بنز E کلاس استیشن پس از انتشار پیش نمایشی کوتاه از آن در هفته گذشته، به صورت رسمی از سوی کمپانی آلمانی مرسدس بنز معرفی شد و قرار است از اوایل سال آینده میلادی به بازارعرضه شود.
در ظاهر و چهره‌آرایی می‌توان یک طراحی مشابه با نسخه‌های دیگر E کلاس را مشاهده کرد که در آن یک جلوپنجره آشنا با دو ستون افقی در لابه‌لای آن، چراغ‌های پیشانی مشترک با نسخه سدان و دو ورودی بزرگ هوا در دو طرف سپر دیده می‌شود. به سقف خودرو هم شیبی ملایم داده شده و تا انتهای کابین ادامه پیدا کرده است. درب انتهای کابین یا درب پنجم هم توسط یک کلید لمسی استاندارد باز یا بسته می‌شود.
فضای داخلی کابین هم مجلل‌تر از قبل شده و ویژگی‌های چوبی و چرمی بیشتر در کنار فرمان جدید با دکمه‌های کنترلی لمسی به امکانات داخلی کابین اضافه شده است. علاوه بر این، صندلی‌های ردیف عقب هم قابلیت جابجایی و حرکت دارند که می‌توان حجم فضای بار را افزایش داد.

کلاس E استیشن

مجموعه امکانات جدید در نظر گرفته شده برای این محصول هم شامل گزینه‌هایی نظیر سیستم روشنایی محیطی، دو صفحه نمایشگر 12.3 اینچی لمسی، سیستم گرمکن فرمان، گرمکن تکیه گاه آرنج و گرمکن صندلی‌های جلو می‌شود و از لحاظ فن آوری هم مرسدس بنز E کلاس استیشن به سیستم رانندگی خودکار ابتدایی با نگه داشتن حد فاصله با خودروی جلویی مجهز شده است که تا سرعت 210 کیلومتر بر ساعت قابل استفاده است.
موتور در نظر گرفته شده برای این خودرو نیز در حال حاضر شامل یک موتور شش سیلندر 3 لیتری از نوع BiTurbo برای بازار آمریکا می‌شود که قدرتی 329 اسب بخاری و گشتاوری 480 نیوتن متری دارد و به جعبه دنده‌ای 9 سرعته اتوماتیک و سیستم انتقال قدرت چهارچرخ محرک مجهز شده است.

نظرات کاربران

9 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/3/18
خیلی دوست دارم ببینم بین این و ولوو v 90 کدوم برنده میشه تو فروش عجب رقابت تنگاتنگی ! ولی من ولوو v90 رو به اون ترجیح میدم
1395/3/18
الان میان میگن نعش کشه !
1395/3/18
تو ایران کلاس استیشن جواب نمیده
1395/3/18
تو ایران بخصوص شهرستان ها فقط شاسی بلند ها حواب میدن اون چون مردم فک میکنن شاسی بلند ها از همه چیز بتره ی دوستان همین طور فک میکرد ی سونوتا 2013 داشت فروخت ی اس 5 خرید بعد فهمید سونوتاش خیلی بهتر بوده
1395/3/18
بسیارزیبا وعالی
1395/3/18
عجب چیزی ساخته.فوقالعادس.بینظیره.هیچ عیب و نقصی تو ظاهرنداره.الحق که بهترین خودروسازدنیاس.مثل همیشه زیبا ولوکس.خوشبحالشون.تواین مملکت محرومیت و محدودیت حرف اول رومیزنه.هیچ وقت مردم نبایدازیناببینن و سوارشن اخه گناه داره!!!!
1395/3/18
هر چی باشه به پراید و سمند خودمون نمیرسه
1395/6/3
دوستی که گفتن استیشن در ایران جواب نمیده.. اتفاقا من فکر میکنم خیلی خوب جواب میده،مخصوصا در شرایط فعلی.. نحوه بد برخورد خودروسازان باعث شده این تلقی ایجاد بشه.. مثلا شما فکر کن در شرایط فعلی بازار اگر پراید استیشن کماکان تولید میشد،با همون محدوده قیمت پراید،چقدر خواهانش زیاد می بود..
یعنی کلاس خودرویی که در ایران استیشن جواب میده ماشین های ارزان و کوچکی هستند که با استیشن شدن کمی فضای بارشون بهتر میشه و برای مسافرت و فعالیت های سبک باربری داخل شهر بشه ازشون استفاده کرد..
1395/12/13
بله من با عقیده "مرتضی" موافق هستم. اگر همین الان ماشینی با سبک 405 استیشن تو بازار با قیمت مناسب بود. حتما یک صفرشو می خریدم.