موضوعات داغ

چری آریزو 5 GT با قیمت 431 میلیون تومان

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

شرکت چری نسخه جدید آریزو 5 موسوم به GT را وارد بازار چین کرد. این خودرو با هدف جذب مشتریان جوان تولید شده است و با قیمت پایه 100 هزار یوان به فروش خواهد رسید. ابعاد چری آریزو 5 GT معادل 4710 در 1829 در 1490 میلی متر هستند. همچنین فاصله بین دو محور این خودرو نیز 2670 میلی‌متر عنوان شده است. تریم داخلی جدید و ظاهر اسپرت بخشی از مشخصه‌های چری آریزو 5 GT هستند.

همان‌طور که از ظاهر چری آریزو 5 GT مشخص است، طراحان چری سعی داشته‌اند تا این خودرو را به سدان‌های متوسط و کوچک لکسوس شبیه کنند. چری آریزو 5 GT در سه نسخه پایه، میانی و لوکس به فروش خواهد رسید که به ترتیب 100 هزار، 103 هزار و 109 هزار یوان قیمت دارند. بالاترین تیپ این خودرو به سنسور باران، سیستم تهویه مجهز به یونیزاسیون، دستیار رانندگی خودکار سطح دوم و گرمکن صندلی‌های جلو مجهز است. تمامی تیپ‌های این خودرو صرف نظر از قیمت، به رینگ‌های 17 اینچی مشکی مجهز خواهند شد.

چری آریزو 5 GT

چری آریزو 5 GT از پیشرانه جدید محصولات چری بهره می‌برد که اخیرا در تیگو 8 پرو مشاهده شده است. این خودرو به موتور 1.6 لیتری توربوشارژر مجهز خواهد بود که 197 اسب بخار قدرت و 290 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. جعبه دنده 7 سرعته دوکلاچه مرطوب یا WDCT نیز وظیفه انتقال قدرت به چرخ‌های جلو در چری آریزو 5 GT را برعهده دارد. شتاب صفر تا صد چری آریزو 5 GT حدود 6 ثانیه است و مصرف سوخت ترکیبی آن نیز 6.6 لیتر در صد کیلومتر خواهد بود.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1401/6/26
با سلام و احترام؛
قدرت، گشتاور، سرعت و شتاب بهتر شده و خودرو روحي اسپرت دارد و اين خوب است.
ولي . . .
هنوز محور عقب هماني است که در نمونه معمولي نصب شده و از نمونه تير پيچشي نيمه مستقل است!!!
واقعاً عجب و حيف!!!