موضوعات داغ

توضیح یک شرکت خودروسازی در مورد یک خبر

عکس مطلب اول
به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، شرکت خودروسازی "ک" بعد از انتشار خبر شب گذشته با عنوان فروش ویژه خودرویی که وجود ندارد برای این خبر توضیحاتی ارسال کرد.

متن جوابیه بدین شرح است:
عطف، خبر درج شده در گروه اقتصاد مورخ 18/5/1395 در خصوص شرکت خودروسازی "ک"، جوابیه این شرکت به شرح ذیل جهت درج در آن سایت و به همان شکل و سیاق وفق قانون مطبوعات ارسال می گردد:

این شرکت خودروسازی نماینده انحصاری تولید و فروش محصولات شرکت خودروسازی BYD، در حال آماده سازی خط تولید خودرویs6 است که بالای 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و بزودی شاهد افتتاح خط تولید پیشرفته آن خواهیم بود.

پیش فروش خودروی S6 وفق آیین نامه های سازمان محترم حمایت از حقوق مصرف کنندگان انجام شده است و قطعا این شرکت متعهد به تمامی تعهدات و پاسخگو به مراجع ذیصلاح در این خصوص می باشد ضمنا همانگونه هم که در خبر امروز سایت درج گردید حداکثر زمان تحویل پیش فروش قطعی خودرو طبق آیین نامه جدید سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان، 9 ماه می باشد.

نظرات کاربران

10 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/3/19
بی وای دی پر از آپشن و زیبایی و شاسی بلند مثل کیا و هیوندای خوراک مردم ایران.راستی داچیا از زیر مجموعه های رنوی معظم در نظر سنجی پاور درایو انگلیس بعد از تسلا موتور و لکسوس از لحاظ با اعتماد ترین خودروها سوم شده. حالا ببین رنو فلوعنس چی هست
1395/3/21
مهمترین فاکتور تو رضایتمندی سطح توقع هست و مطمئناْ داچیا به خاطر قیمت پایین و نداشتن گذشته درخشان در خودروسازی توقعات کمتری نسبت به بنز و ... بین مصرف کنندگان ایجاد کرده. وگرنه اگه رنو میتونست داچیا رو این قدر خوب بسازه چرا برند خودش زیر تو ۱۰ برند برتر تو این لیست نیست.
1395/3/20
کپی غیر حرفه ای از 3 نسل قبل لکسوس آر ایکس (البته اگه فیس لیفت آر ایکس رو در نظر بگیریم)
5 ستاره ایمنی از استاندارد چین!!!
شاسی بلند تک دیفرانسیل!!! (البته تو سایتش چیزی نگفته)
موتور آر ایکس 3500 سی سی حجم داشته ولی این کپی 2400 سی سی حجم دارد که در سایت حتی شتاب صفر تا صد رو هم ذکر نکردن.
ساخت چین مونتاژ ایران!!!
من نمی دونم خودروسازان عزیز ما در بازار انحصاری چرا نمی تونن حدأقل لکسوس آر ایکس همون نسل رو مونتاژ کنن یا تویوتا!!! مصرف کننده ایرانی باید به کیفیت پایین عادت کنه؟! با قیمت 95 هزار درهم حتی توی امارات یک عرب میتونه تویوتا راو4 نسل جدید بخره
حمایت کورکورانه از صنعت خودروسازی نتیجش مونتاژ خودروهای چینی در ایران هست، چرا خودروهای ژاپنی یا آلمانی توی ایران تولید نمیشه؟!!
1395/3/20
با توجه به متن و ادبیات و همچنین خط و نشان تاریخ ، برای خریدار این شرکت واقعا متاسفم.
1395/3/20
شرکت محترم ک....:
شما به دل نگیرید ما مردم ساده عادت کردیم همیشه خدا پول ماشین ندیده و تولید نشده را بدهیم و بعد به التماس بیفتیم ! شما هم مثل بقیه شرکت های ( مثلاٌ )خودرو سازی ! اصلا خودتون ناراحت نکنید خواهشمندم هم معذرت ما را بپذیرید هم به پیش فروشتون با خیال راحت ادامه بدهید!
1395/3/20
با سلام بنده 94/06/17 یک دستگاه تیولی از رامک خودرو خریدهام تا حالا موفق به دریافت نشده ام حدود ده ماه شده باز با این حال این شرکت پیش فروش 120 روزه می نماید قانونی برای حمایت از مصرف کننده نداریم بنظر من تا ماشین را ندیدی نباید پول بدهی خواهشمندم اطلاع رسانی نمایید تا مردم دچار مشکل نشوند
1395/3/20
من مورخ 25/9/94 ثبت نام كردم و تحويل هم گرفتم
1395/3/20
اخه این چیه که 90 میلیون بابتش بدیم بابا یه خودرو پدر مادر دار بیارید این همه پول میگیرید.الان تا میگی میگن موتورش 2400 آقا ما موتور2400 نمیخواییم یه ماشین دریت حسابی بیارید این همه برند معروف تو این دنیا هست.
1395/3/20
سلام دوستان.
93/12/18 برای هاوال H6 ثبت نام کردیم و در هنگام ثبت نام گفتن 4 ماه کاری موعد تحویلشه.
95/1/19 دعوت نامه فرستادن برامون که بقیه پولو واریز کنید و 45 روز کاری تحویل بگیرین ماشینو.
امروز 95/3/20 هست و هنوز ما ماشینی ندیدیم.
وقتی هم میری به شرکت دیار خودرو و اعتراض میکنی، میگن سود مشارکت میگیرید پس نباید اعتراض کنید.
یکی نیست بگه سود هم شد برای من ماشین!!!؟؟؟
توی ایران سازمان حمایت از مصرف کننده داریم ولی متاسفانه به فکر افزایش و یا کاهش قیمت ها هستن که همیشه هم رو به افزایشه قیمت خودروها
خودروبانک عزیز ممنون میشیم شما به جای سازمان شایسته حمایت از مصرف کننده ، نه تنها از شرکت دیار خودرو بلکه از تمامی شرکت هایی که تاخیر دارن توی تحویل گزارشی بگیرید تا بدونیم پولهای ما کجا رفتن.
مرسی.
1395/5/14
بنده از سال 83 تاکنون 3 دستگاه پژو 405 خریداری کرده واز عملکرد همه شون راضی بودم وبعد از 13 سال سابقه خدمت کارمندی الان با سرمایه 70میلیونی انتظار یک خودروی پرقدت . با شتاب خوب و ایمن رو برای خودم وخانواده ام میخوام مثل تویوتا کرولا که متاسفانه بدلیل عوارض گمرکی الکی و بسیار بالا خودرویی رو که تو عمان با قیمت 30 میلیون وکمتر خرید و فروش میشه یک شهروند ایرانی بایستی 5 برابر قیمت واقعیش پول بده . آخه چرا مگه ما مردم ایران چه چیزی کمتر از دیگر کشورها از جمله کشورهای هاشیه خلیج فارس داریم . یعنی واقعا اینقدر کمتریم که باید یه برند ژاپنی یا کره ای رو به چند برابر قیمت بخریم و محکوم باشیم به خرید خودروهایی که بی کیفیت داخلی