موضوعات داغ

دور جدید مزایده خودروهای رسوبی وارداتی امروز انجام خواهد شد + جزئیات

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

بر اساس گفته مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در خصوص مزایده فوق العاده شماره ۵۶۵ جهت خرید خودروهای خارجی رسوبی، از بین ۱۰۶۲ دستگاه خودرو وارداتی رسوبی در گمرکات، ۷۵ دستگاه در این مزایده به فروش نرسیده است. این اتفاق به دلیل این موضوع بوده است که ۵۸ دستگاه به خاطر مغایرت در مشخصات از مزایده خارج شد و ۱۷ دستگاه خودرو وارداتی نیز به فروش نرفت.

عبدالمجید اجتهادی در ادامه افزود که مزایده این ۷۵ دستگاه خودرو وارداتی رسوبی از امروز آغاز می‌شود و اطلاعیه‌های تکمیلی مزایده خودروهای وارداتی رسوبی در گمرکات منتشر خواهد شد تا وضعیت این خودروها تا قبل از ۱۵ آبان‌ماه مشخص شود.

مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در خصوص مدل‌ و برند خودروهای موجود در دورجدید مزایده خودروهای وارداتی عنوان کرد که از میاد 75 دستگاه خودرو وارداتی ۲۲ دستگاه پورشه واقع در گمرک استان مازندران جزو این خودروها است و جزئیات سایر خودروها نیز متعاقبا اعلام می‌شود.

دور اول مزایده خودروهای رسوبی وارداتی که 7 مهرماه آغاز شد و 1062 خودرو از 2249 خودروی وارداتی رسوبی در انبارهای گمرکات در شهرهای مختلف به مزایده گذاشته شدند.

علاقمندان ضمن حضور در گمرکات و رویت خودروهای مربوط از طریق وب‌سایت مزایده الکترونیک دولت بصورت اینترنتی اقدام به ثبت پیشنهاد قیمت کردند و در نهایت ۹۶۵ خودرو به ارزش ۲۸۱۳ میلیارد تومان به فروش رفت.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد