موضوعات داغ

اسامی و قیمت پیشنهادی برندگان مزایده خودروهای خارجی اعلام شد

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

برندگان و قیمت پیشنهادی دور نخست مزایده خودروهای خارجی رسوبی برگزار شده در 16 مهرماه 1401 اعلام شد. این مزایده شما 565 خودروهای وارداتی از هفتم مهرماه آغاز و در ۱۶ مهرماه با مشخص شدن برندگان پایان یافت.

طی این مزایده ۱۰۶۲ دستگاه خودروهای رسوبی وارداتی عرضه شد و در مجموع بیش از ۱۳ هزار نفر در آن شرکت نمودند. در حدود ۹۶۵ خودرو وارداتی رسوبی به ارزش ۲۸۱۳ میلیارد تومان پیشنهاد قیمتی دریافت کرده و به طور متوسط رشد قیمت‌های پیشنهادی نسبت به ارزش پایه خودرو ۸۵ درصد بوده است.

در ادامه اسامی برندگان مزایده خودروهای وارداتی و قیمت‌های پیشنهادی برای هر دستگاه خودرو در سایت سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی منتشر شده است.

بر اساس قانون مزایده بالاترین پیشنهاد قیمت به عنوان برنده اعلام می‌شود، اگر فرد در مهلت مقرر توان واریز مبلغ خودرو را نداشته باشد، پیشنهاد دوم برنده مزایده اعلام خواهد شد و فرد نیز در زمان تعیین شده مبلغ را واریز نکند، خودرو از مزایده اول خارج شده و به مزایده دوم وارد می‌شود.

در دور نخست مزایده ۶۲ دستگاه لکسوس، ۴۰ دستگاه پورشه ماکان، ۱۸۲ دستگاه کیا، ۱۵۲ دستگاه بی ام و، ۸ دستگاه بنز، ۴۵۹ دستگاه هیوندا، ۱۵۴ دستگاه تویوتا، یک دستگاه ولوو، ۳ دستگاه پورشه باکستر و یک دستگاه بی نام به مزایده گذاشته شدند که ۹ دستگاه فاقد پیشنهاد بودند.

همچنین ۵۸ دستگاه به دلیل مغایرت در مشخصات از مزایده خارج شده و همچنین ۱۷ دستگاه خودرو نیز به فروش نرفت. به همین دلیل قرار است یک مزایده دیگر نیز برگزار شود که جزییات آن هنوز اعلام نشده است.

علاقمندان برای اطلاع از اسامی و قیمت‌های پیشنهادی می توانند به سایت جمع آوری و فروش اموال تملیکی مراجعه نمایند.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1401/7/19
حتما که سالم بوده
1401/7/20
خودرو بی نام حتمی ماشین بتمن بوده. خخخ