موضوعات داغ

پولستار ۳ با قیمتی بیش از صد هزار دلار معرفی شد

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

سایت پیکربندی پولستار ۳ که به تازگی عرضه شده، هم‌اکنون در دسترس است. اگرچه تحویل این مدل در ایالات متحده تا سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۳ آغاز نخواهد شد، اما مشتریان می‌توانند از همین حالا نسخه مورد نظر خودشان را از طریق سایت سفارش دهند. نسخه بالارده این مدل با تمام لوازم جانبی که گران‌ترین نسخه از این کراس‌اوور برقی محسوب می‌شود ۱۰۰۷۷۰ دلار قیمت دارد.

قیمت پولستار ۳ در ایالات متحده از ۸۳۹۰۰ دلار شروع می‌شود که هزینه تحویل ۱۴۰۰ دلاری آن را به ۸۵۳۰۰ دلار می‌رساند. این شرکت یک نسخه مجهزتر با پکیج پرفورمنس را به قیمت ۹۱۳۰۰ دلار عرضه می‌کند. مشتری با پرداخت این ۶ هزار دلار اضافی یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری دریافت می‌کند که خروجی موتور را به ۵۱۰ اسب بخار افزایش می‌دهد. این مدل همچنین دارای چرخ‌های ۲۲ اینچی، تزئینات گلف سوئدی روی کمربندهای ایمنی و نورپردازی طلایی در کابین است.

پولستار ۳ با شش رنگ بدنه موجود است. نقره‌ای منیزیم تنها گزینه بدون هزینه است. رنگ‌های سفید، خاکستری، صورتی روشن، آبی تیره و مشکی همگی ۱۳۰۰ دلار قیمت دارند.

در زمان عرضه، تمام نسخه‌های پولستار ۳ با پکیج پایلوت و پایلوت پلاس عرضه می‌شوند. این پکیج یک سیستم کمک‌راننده پیشرفته در اختیار راننده قرار می‌دهد که می‌تواند موقعیت خودرو را در یک مسیر در بزرگراه حفظ کند. این مدل همچنین امکاناتی مانند نمایشگر هدآپ، سیستم صوتی استریو باورز اند ویلکینز با ۲۵ اسپیکر و شیشه جلو با شیشه‌های آکوستیک لمینیت‌شده دارد.

پولستار ۳

از سه ماهه دوم سال ۲۰۲۳، پکیج پایلوت با آپشن لیدار در دسترس قرار خواهد گرفت. قیمت این مدل هنوز مشخص نیست. این پکیج یک سیستم حسگر لیزری به خودرو اضافه می‌کند که سیستم اجتناب از برخورد و کمک‌راننده بهتری را ارائه می‌دهد.

لوازم جانبی متعددی برای این مدل در دسترس هستند. قیمت باربند با قابلیت حمل ۱۰۰ کیلوگرم ۴۰۰ دلار، سایه‌بان برای سقف پانورامیک ۱۸۰ دلار و کفی پلاستیکی ۲۲۰ دلار است. گران‌ترین لوازم جانبی این مدل که یک قلاب یدک‌کشی است ۱۴۵۰ دلار قیمت دارد.

تمام مدل‌های پولستار ۳ با یک باتری با ظرفیت ۱۱۱ کیلووات ساعت (۱۰۷ کیلووات ساعت قابل استفاده) عرضه می‌شوند. کارآمدترین مدل محدوده پیمایش ۳۰۰ مایل را پوشش می‌دهد. پیشرانه نسخه پایین‌رده توان ۴۸۹ اسب بخار و گشتاور ۶۲۰ نیوتن متر تولید می‌کند. شتاب ۰ تا ۶۰ مایل در ساعت این نسخه ۴.۹ ثانیه است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد