موضوعات داغ

عکس های رسمی خودرو برقی IM L7 Snake Performance، مار خوش خط خالی چینی

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

در 18 اکتبر، IM Motors رسماً سدان تمام الکتریکی L7 Snake Performance خود را معرفی کرد که انتظار می‌رود اواخر امسال عرضه شود. L7 Snake Performance بر اساس L7 فعلی در بازار چین تولید شده است.

شرکت IM Motors که در دسامبر 2020 تأسیس شد، به عنوان یک سرمایه گذاری مشترک بین SAIC، Alibaba و Zhangjiang Hi-Tech تأسیس شد. نام تجاری انگلیسی آن، IM به معنای هوش در حرکت یا Intelligence in Motion است. نام چینی این شرکت Zhiji Motors است.

سدان تمام الکتریکی L7 Snake از رنگ بدنه خاکستری مات استفاده می‌کند. چراغ‌های روشنایی روز به شکل اپسیلون (∑) را طراحی شده است و نشانه نوری متمایزی را ارائه می‌دهد.

سدان L7 Snake Performance

به گفته شرکت IM Motors، سدان L7 Snake Performance به سیستم ترمز با کارایی بالا، سیستم تعلیق و سیستم های پیشرانه پرقدرت IM Motors مجهز شده است.

نمای جانبی سدانL7 Snake Performance سبک و پویا به نظر می‌رسد. این خودرو دارای ابعاد 5098/1485/1960 میلی متر با فاصله بین دو محور 3100 میلی متر و ضریب درگ 0.21 cd است.

ام موتورز اطلاعات قدرت L7 Snake Performance را اعلام نکرده است. به صورت غیر رسمی اطلاعاتی در این خصوص منتشر شده است. این سدان الکتریکی در دو نسخه Dynamic و Pro موجود است. هر دو نسخه با موتور چهار چرخ محرک، با یک موتور 175 کیلووات (235 اسب بخار) در محور جلو و یک موتور 250 کیلووات (335 اسب بخار) در عقب عرضه می‌شوند. آنها در مجموع 725 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کنند. IM L7 تنها یک گزینه باتری دارد، یک واحد 93 کیلووات ساعت، که 615 کیلومتر (382 مایل) برد را در چرخه NEDC ارائه می‌دهد. در نهایت، شرکت IM ادعا می‌کند که L7 می تواند در 3.87 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسد.

سدان الکتریکی IM L7

علاوه بر این، سدان الکتریکی IM L7 رکورد جهانی گینس را برای "طولانی ترین راندن ماشین الکتریکی روی سطح خیس با رکورد دریفت 43.646 کیلومتر شکست و از پورشه تایکان پیشی گرفت.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد