موضوعات داغ

گروه بهمن در هجدهمین نمایشگاه حمل و نقل، عمران و خدمات شهری

عکس مطلب اول

گروه بهمن به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان خودروهای تجاری کشور، در هجدهمین نمایشگاه حمل و نقل، عمران و خدمات شهری حضور پیدا کرده است.

گروه بهمن با هدف معرفی محصولات خود در حوزه حمل و نقل شهری و غیره، محصولات خود را در نمایشگاه نمایشگاه حمل و نقل، عمران و خدمات شهری به نمایش درآورده است. بهمن موتور، بهمن دیزل، سیباموتور، ایران دوچرخ و خودروسازی اسنا از زیر مجموعه‌های گروه بهمن هستند که در این نمایشگاه حضور پیدا کرده اند.

در حاشیه نمایشگاه گروه بهمن از مینی ون اینرودز با کاربری مسافربری 8 نفره رونمایی کرده است. کشنده‌های فاو J6P-460 و امپاور از محصولات سیباموتور، اتوبوس‌ شهری محصول اسنا، موتورهای چهارچرخ محصول ایران دوچرخ، مینی بوس پگاسوس و کامیونت‌های ایسوزو از محصولات گروه بهمن در این نمایشگاه هستند.

مینی ون 8 نفره مسافربر اینرودز محصول جدید گروه بهمن در نمایشگاه حمل و نقل، عمران و خدمات شهری

از فعالیت‌های دیگر گروه بهمن در این نمایشگاه می‌توان به برگزاری نشست خبری با حضور مدیران عامل زیرمجموعه‌های این گروه صنعتی اشاره کرد. در این نشست خبری برنامه‌های آینده گروه بهمن تشریح گردید.

هجدهمین نمایشگاه حمل و نقل، عمران و خدمات شهری با محوریت شهر هوشمند، مدیریت جامع شهری، ماشین الات و صنایع وابسته از 27 تا 30 مهرماه 1401 در محل نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب برگزار می‌شود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد