موضوعات داغ

ایسوزو MU-X، نسخه شاسی بلند آفرودی از ایسوزو D-MAX

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

ایسوزو MU-X نسخه شاسی‌بلند پیکاپ ایسوزو D-MAX محسوب می‌شود که توانایی‌های حرکتی بیشتری را به مشتریان ارائه می‌دهد. کیت‌های آفرودی متنوعی برای این شاسی بلند آفرودی عرضه شده‌اند که توانایی ایسوزو MU-X را در حد هامر ارتقا می‌دهند.

سری جدید کیت آفرودی عرضه شده برای ایسوزو MU-X، کینگ هامر نام دارد. این کیت از فولاد ساخته شده است و قطعات آن رنگ مشکی مات دارند. همچنین می‌توان قطعات آن را به دلخواه رنگ آمیزی کرد.

بخش بزرگی از توجه این کیت بدنه به چراغ‌ها معطوف شده‌ است. چراغ‌های مه شکن، لامپ‌های عادی، چراغ‌های روشنایی در روز و پروژکتورها از جنس LED هستند. سپرهای کیت بدنه هامر کینگ زوایای ورود و خروج ایسوزو MU-X را بهبود می‌بخشند اما تغییری در سنسورهای خودرو ایجاد نمی‌کنند. بنابراین همچنان کیسه‌های هوا در این خودرو قابل استفاده هستند. قیمت سپرهای در نظر گرفته شده برای ایسوزو MU-X با توجه به جنس و نوع بین 800 الی 2500 دلار تخمین زده می‌شود.

ایسوزو MU-X

نسل دوم ایسوزو MU-X در سال 2020 میلادی به بازار عرضه شد. این خودرو براساس ایسوزو D-MAX شکل گرفته است و از همان شاسی نردبانی و ساختار بهره می‌برد. این شاسی بلند با چند پیشرانه عرضه می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توان به موتور 1.9 لیتری توربودیزل با قدرت 148 اسب بخار و موتور توربودیزل 3.0 لیتری با قدرت 187 اسب بخار اشاره کرد. گیربکس‌های شش سرعته دستی یا اتوماتیک، نیرو را به چهار چرخ در این خودرو ارسال می‌کنند. ایسوزو MU-X در بازارهای استرالیا، تایلند، فیلیپین، اندونزی و آفریقای جنوبی عرضه شده است. فورد اورست، تویوتا فورچونر و میتسوبیشی پاجرو اسپرت برخی از رقبای این خودرو در بازار هستند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد