موضوعات داغ

محصولات تجاری ویرا دیزل به زودی در بازار کشور

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

ویرا دیزل با تولید، فروش و خدمات پس از فروش کشنده و کامیونت های شرکت خودروهای تجاری شانشی SQCV با علامت تجاری ویرا و شاکمان در ایران ، به زودی طیف وسیعی از محصولات این برند خوشنام را متناسب با شرایط و نیاز بازار عرضه خواهد کرد.

ویرا دیزل از زیر مجموعه های گروه صنعتی ماموت که به جرات میتوان گفت یکی از معتبرترین نام ها در زمینه خودروهای سنگین و صنعت حمل و نقل کشور است که با پویایی و با تکیه بر فرهنگ و ارزش های شناخته شده در گروه ماموت و به عنوان جوان ترین شرکت تولید کننده خودروهای تجاری سبک و سنگین در این گروه فعالیت خود را آغاز کرده تا با تولید کشنده و کامیونت های مدرن در جهت نوسازی صنعت حمل و نقل و تولید محصولاتی راحت، امن و با کیفیت برای رانندگان ایرانی در این راه قدم بگذارد.

ویرا دیزل محصولات شرکت خودروهای تجاری شانشی SQCV با برند ویرا و شاکمان را به صورت نماینده رسمی به بازار ایران عرضه خواهد کرد . شاکمان در بازار بسیار پر رقابت چین، به عنوان سومین تولید کننده خودروهای سنگین شناخته می شود. شاکمان به این معروف است که بهترین قطعات، پیشرانه، سیستم انتقال قدرت و مسائل فنی را از بزرگترین و به نام ترین برندهای معتبری چون موتور CUMMINS گیربکس EATON و ترمز موتور JACOBS آمریکا، ریتاردر VOITH و سیستم ترمز KNORR آلمان، تامین می کند. در بعضی موارد تکنولوژی تولید را از برند هایی همچون ZF آلمان برای سیستم جعبه فرمان و MAN آلمان برای ساخت محورها، خریداری کرده. به همین دلیل در بازار بزرگ چین طرفدار بسیاری داشته و از بسیاری از برندهای بزرگ جهانی با وجود آزادی واردات و تولید، پیشی گرفته است.

حال ویرا دیزل با پشتوانه قوی، خدمات گسترده خود را در طیف های گوناگون به زودی عرضه خواهد کرد، تا تعریف و مفهومی جدید از کیفیت را ارائه دهد. در بحث خدمات پس از فروش و وارانتی برنامه ریزی های بسیار گسترده ای در جهت تامین 360 درجه تمامی قطعات خودرو با بالاترین ضریب تامین در سفارش گذاری صورت پذیرفته است.

کشنده دماغ دار ویرا به عنوان اولین کشنده نسل جدید دماغ دار تولید شده در ایران ، نگاه های بسیاری را به خود جلب کرده و در مراحل اخذ تاییده ها و استاندارد ها می باشد. کشنده ها و کامیونت های ویرا در زمره قوی ترین کشنده های چینی بازار ایران خواهند بود و از هر لحاظ نیاز های مشتریان در فرایند سفارش گذاری و تولید در آن لحاظ میگردد.

قطعا اخبار زیادی در طی ماه های آینده از این برند و محصولات متنوع و جذاب آن به گوش خواهد رسید.

محصولات تجاری ویرا دیزل به زودی در بازار کشور

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد