موضوعات داغ

دلیکا مینی کوچک‌ترین نسخه Delica در تاریخ میتسوبیشی با قابلیت آفرود

عکس مطلب اول

میتسوبیشی قصد دارد در پنجاه و پنجمین سالگرد تولید دلیکا، نسخه جدیدی را به این خانواده اضافه کند؛ یک ون کوچک به نام Delica Mini با طراحی تهاجمی، قابلیت آفرود و سیستم چهارچرخ متحرک (AWD).

دلیکا مینی نسخه تغییریافته‌ای از مدل eK XSpace به حساب می‌آید که در سال ۲۰۲۰ به عنوان محصول مشترک نیسان و میتسوبیشی (NMKV) روانه بازار شد. دلیکای جدید هم‌جثه با eK XSpace‌ است، ولی تفاوت‌هایی در نمای مقابل و چراغ‌های جلو مشاهده می‌شود، فاصله خودرو نسبت به سطح زمین بیشتر بوده و کیت بدنه پلاستیکی مشکی‌رنگ جلوه متمایزی به این محصول بخشیده است.

میتسوبیشی دلیکا مینی

از آنجا که خانواده eK درمجموع به کلاس کِی‌کارها تعلق دارند، ابعاد آن‌ها بر اساس قوانین ژاپنی قابل‌تغییر نیست. بنابراین دلیکا مینی جدید نیز همانند مدل‌های قبلی ۳.۴ متر طول و ۱.۴۸ متر عرض دارد. این خودرو به موتور توربوی ۶۶۰ سی‌سی با قدرت ۶۴ اسب بخار و همین‌طور یک استارتر ۲.۷ اسب بخاری مجهز است و گیربکس CVT آن قدرت پیشرانه را به تمام چرخ‌ها وارد می‌کند. اطلاعات خاصی از درون کابین ون کوچک Delica Mini در دسترس نیست.

نمای عقب دلیکا مینی

تقاضا برای میکروون‌های کِی در ژاپن حدود ۶۰۰ هزار دستگاه در سال است. میتسوبیشی انتظار دارد مدل جدید با نام افسانه‌ای خود، حضور پررنگی در این بخش داشته باشد. دلیکا مینی در ژانویه سال آینده در نمایشگاه اتومبیل توکیو به نمایش گذاشته می‌شود و اوایل تابستان در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد