موضوعات داغ

منتظر خودرو جدید سانگ یانگ باشید، آیا برند کره‌ای احیا می‌شود؟

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

قدیمی‌ترین خودروساز کره جنوبی یعنی سانگ یانگ، این روزها حال خوشی ندارد. این شرکت اکنون در تملک گروه KG قرار گرفته است و مسوولان آن امیدوارند تا تزریق سرمایه به تولید مدل‌های جدید منجر شود. این شرکت قصد دارد تا نسخه جدید سانگ یانگ کوراندو را معرفی کند.

طرفداران انتظار دارند تا نسل جدید سانگ یانگ کوراندو براساس نسخه‌های نخستین این خودرو شکل بگیرد. نسل اولیه کوراندو شباهت بسیار زیادی به خودروهای جیپ داشت و حتی در برخی بازارها همچون ایران به جیپ کره‌ای مشهور شده بود. پس از عرضه سانگ یانگ تورس و تغییر زبان طراحی سانگ یانگ به سمت خودروهای آفرودی و شبه جیپ، اکنون خبرهایی مبنی بر ادامه این زبان طراحی در نسل جدید کوراندو نیز شنیده می‌شود.

نسل جدید سانگ یانگ کوراندو با کد KR10 شناخته می‌شود و به گفته مقامات شرکت کره‌ای، یک شاسی بلند آفرودی خواهد بود. اخباری که پیرامون تولید نسل جدید کوراندو منتشر می‌شوند، موجب دلگرمی کره‌ای ها شده‌اند. آن‌ها اکنون امیدوار هستند که سانگ یانگ موسو نیز به عنوان یک شاسی بلند آفرودی با اندازه بزرگ احیا شود تا کشورشان خودرویی برای رقابت با مدل‌های لندروور و جیپ به بازار عرضه کند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد