موضوعات داغ

گزارش تصویری از غرفه کرمان موتور در نمایشگاه خودرو اصفهان ۱۴۰۱

عکس مطلب اول

شانزدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان پس از یک وقفه سه‌ساله، بالاخره در محل جدید نمایشگاه‌های این شهر در کمربندی شرق برگزار شده است. خودروسازان متعددی در این رویداد چهار روزه شرکت کرده‌اند و محصولات جدید خود را به عرضه عمومی درآورده‌اند. علاقه‌مندان از تاریخ ۳ الی ۶ آذرماه و بین ساعات ۳ بعدازظهر الی ۹ شب قادر به بازدید از نمایشگاه هستند.

کرمان موتور به‌عنوان یکی از شرکت‌های مطرح در عرصه خودروسازی و مونتاژ خودرو نیز با محصولات متعددی در شانزدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان ۱۴۰۱ حضور پیدا کرده است. در حقیقت کرمان موتور سبد تقریبا کاملی از محصولات خود را به اصفهان آورده و بدون شک بازدیدکنندگان بسیاری را به سمت غرفه خود جلب می‌کند.

کرمان موتور در غرفه مخصوص خود با ماشین‌های جذابی همچون کی‌ام‌سی T8، کی‌ام‌سی K7، جک S5 و جک J4 از بازدیدکنندگان میزبانی می‌کند. کرمان موتور همچنین از یک خودروی جدید به نام کی ام سی J7 رونمایی کرده که می‌توان آن را به‌عنوان خاص‌ترین محصول این شرکت در نظر گرفت.

خودروی KMC J7 یک سدان خانوادگی جذاب و خوش‌چهره است و عامل ازدحام در غرفه کرمان موتور به حساب می‌آید. این ماشین به موتور 1,5 لیتری مجهز به فناوری TGDi مجهز بوده و که می‌تواند ۱۷۲ اسب بخار قدرت و ۲۸۰ نیوتن متر گشتاور تولید کند. پیشرانه کی‌ام‌سی جی ۷ به گیربکس شش سرعته اتوماتیک دوکلاچه DCT متصل شده است.

کرمان موتور با همراهی KTL در نمایشگاه حاضر شده که نماینده انحصاری هیوندای در اصفهان است. در ادامه تصاویری از غرفه کرمان موتور در شانزدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان را مشاهده می‌کنید.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1401/9/4
انشاءالله به بهبودوکیفیت خودروهاتوجه شودوهم قیمت خودروراثابت نگه دارندموفق پیروزباشید
1401/9/4
انگار تو چین هستیم همش ماشینا چینی چندتا ماشین کره ای و ژاپنی و آلمانی هم میگذاشتین