موضوعات داغ

گزارش تصویری از غرفه فردا موتور در نمایشگاه خودرو اصفهان 1401 + عکس

عکس مطلب اول

پس از یک تأخیر سه‌ساله، شانزدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان در تاریخ ۳ آذرماه ۱۴۰۱ درب‌های خود را به روی بازدیدکنندگان باز کرد. این رویداد تا ۶ آذرماه در جریان بوده و علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت ۱۵ الی ۲۱ بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای از محصولات عرضه‌شده در نمایشگاه دیدن کنند.

خودروسازان و مونتاژکاران متعددی به اصفهان سفر کرده‌اند تا جدیدترین و پرفروش‌ترین محصولات خود را به نمایش بگذارند. برخی شرکت‌ها همچنین با طرح‌های فروش مختلف و تخفیف‌های چشمگیر از خریداران بالقوه استقبال کرده‌اند.

فردا موتور به عنوان یک شرکت باسابقه راهی نقش جهان شده و علاوه بر خودروی لوکس FMC M4، محصولات جذاب دیگری را در غرفه هیجان‌انگیز خود قرار داده است. فردا T5 با رنگ متالیک منحصربه‌فرد و همین‌طور رنگ سفید، فردا 511 قرمزرنگ و فردا SX5 نقره‌ای، خودروهایی هستند که امکان بررسی و بازدید نزدیک از آن‌ها برای علاقه‌مندان فراهم شده است.

با این وجود، مشابه با نمایشگاه تهران و مشهد، FMC M4 گل سرسبد این محصولات به حساب می‌آید. این خودروی چندمنظوره شکیل و خانوادگی با جلوپنجره آینده‌نگرانه و سه ردیف صندلی، مونتاژ محصول کاملا جدیدی به نام فورتینگ U Tour‌ است که به کمپانی چینی دانگ فنگ تعلق دارد. این خودرو به موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژ مجهز بوده و حداکثر قدرت ۱۹۵ اسب بخار را از طریق گیربکس ۷ سرعته خودکار دوکلاچه به چرخ‌های جلو وارد می‌کند.

تصاویر زیر، حال و هوای غرفه فردا موتور را در شانزدهمین نمایشگاه ماشین اصفهان ۱۴۰۱ نشان می‌دهند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد